خشونت خانگی؛ مردی در ساروق همسر و دو تن از اعضای خانواده همسرش را به قتل رساند

یکشنبه, 3ام دی, 1402
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – مردی در شهرستان ساروق واقع در استان مرکزی با استفاده از سلاح گرم، همسر باردار و دو تن از اعضای خانواده همسرش را به قتل رساند. متهم پس از بازداشت، انگیزه این اقدام خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از دیده بان ایران، مردی در شهرستان ساروق واقع در استان مرکزی همسر باردار و دو تن از اعضای خانواده همسرش را به قتل رساند.

فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این خصوص گفت: “مردی ۵۰ ساله حدود ساعت ۶ عصر جمعه در روستای جیریای شهر ساروق با سلاح گرم دست‌ ساز همسر باردار خود را به همراه مادر و برادرش هدف شلیک گلوله قرار داد. پس از انتقال مجروحان به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده هر ۳ نفر جان باختند.”

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان افزود: “این متهم پس از حضور در خانه مادرزنش و شلیک به آنها، اقدام به فیلمبرداری و انتشار ویدیویی در فضای مجازی کرده و پس از آن هم خودزنی کرده بود که با حضور مأموران پلیس در محل، دستگیر شد. وی انگیزه خود را از این اقدام اختلاف خانوادگی و دخالت‌ های خانواده همسرش در زندگی مشترکشان عنوان کرد.”

در این حادثه مردی ۲۹ ساله و یک زن ۵۸ ساله بر اثر شدت آسیب‌ های وارده در دم جان باختند. یک زن باردار ۳۵ ساله و مردی ۵۱ ساله به مراکز درمانی منتقل شدند که همسر باردار متهم نیز ساعاتی بعد جان باخت.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.