رهایی پنج زندانی از اعدام در شهرهای مختلف

دوشنبه, 4ام دی, 1402
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – پنج زندانی در شهرهای اصفهان، مهاباد و سمنان که پیشتر در پرونده های جداگانه از بابت اتهام قتل به اعدام محکوم شده بودند، در پی کسب رضایت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافتند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، دو زندانی در سمنان از مرگ نجات یافتند

امید کهربایی، مدیرکل زندان‌های سمنان، اعلام کرد که با کوشش اعضای شورای حل اختلاف زندان و ستاد دیه، دو زندانی که به جرم قتل به مرگ محکوم شده بودند، با جلب رضایت اولیای دم از حکم اعدام خود رهایی یافتند.

یک زندانی در اصفهان از مرگ نجات یافت

خبرگزاری فارس گزارش داد که یک زندانی در اصفهان، که پیش‌تر در اثر نزاع و درگیری به جرم قتل دستگیر و به مرگ محکوم شده بود، با کوشش محمدرضا هاشمی‌فر، جانشین فرمانده انتظامی استان و پیران منطقه، با کسب رضایت از اولیای دم، از مجازات مرگ رهایی یافت و به خانواده‌اش بازگشت.

در مهاباد دو زندانی از مرگ نجات یافتند

بر اساس گزارش ایرنا، دو زندانی در مهاباد که به اتهام قتل به مرگ محکوم شده بودند، پس از ده سال زندان با کسب رضایت اولیای دم از حکم اعدام خود رهایی یافتند و به آغوش خانواده‌شان بازگشتند.

همچنین ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، اظهار داشت که طی امسال، بیست و شش زندانی محکوم به مرگ در این استان با جلب رضایت اولیای دم از اعدام رهایی یافته‌اند.

 

به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.