ابعاد جدیدی از شکنجه وحشتناک متهمان پرونده روح‌الله عجمیان

یکشنبه, 17ام دی, 1402
اندازه قلم متن

صدای آمریکا

توانا – ابعاد جدیدی از شکنجه وحشتناک متهمان پرونده روح‌الله عجمیان منتشر شده است که بخشی از آن درباره سیدمحمد حسینی است. به گفته یک منبع آگاه : «اگر سایرین را ۲۰ دقیقه در حالت جوجه کردن نگه می‌داشتند، در مورد سیدمحمد حسینی این زمان به ۵۰ دقیقه می‌رسید، چونکه حتی در وضعیت شکنجه نیز سروصدا و دادوفریاد نمی کرده تا پایینش بیاورند. »

او می‌‌گوید، شکنجه به اشکال مختلف وجود داشته، بطوریکه مشت‌و لگد و استفاده از شوکر و ضربات متعدد برای مدت طولانی، از ساده‌ترین روشهای شکنجه بوده که علیه متهمان پرونده استفاده می‌شد.

یکی از روشهایی که به‌کرات استفاده شده، «جوجه کردن» بود. در این روش فرد را در حالی که دست و پاهایش از عقب بهم بسته شده با زنجیر از سقف آویزان می‌کنند. در مورد متهمان این پرونده بعد از آویزان کردن آنان از سقف چند نفر درحالی که فحش‌های رکیک می‌دادند، شروع به کتک زدنشان می کردند.

او به نقل از یکی از متهمان می‌گوید:« بعد از شکنجه او را به اتاقی چندنفره منتقل کرده‌اند، چون فکر می‌کردند با وضعیتی که دارد نمی‌تواند در انفرادی از پس خودش بربیاید! بعد از انتقالش به آن اتاق، یکی از زندانیان از دیدن وضعیت او از حال می‌رود.

تمام سر و صورتش خونی بود، در اثر شوکر، بدنش انقدر متورم بوده که نمی‌توانستند لباسهایش را دربیاورند. تمام بدنش دچار ترکیدگیهای شدید شده بود.»


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.