احتمال قطع آب در تهران

پنجشنبه, 18ام اردیبهشت, 1393
اندازه قلم متن

ab

رییس شورای عالی استانها گفت: کم آبی در پایتخت کشور بحرانی است و احتمال قطع آب در تابستان امسال وجود دارد

به گزارش ایرنا، ˈمهدی چمرانˈ روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری پنجمین اجلاس شورای عالی استانها در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بحران کم آبی در بسیاری از استانهای کشور وجود دارد، افزود: در استانهای تهران، اصفهان، یزد، خوزستان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان وضعیت کم آبی بحرانی تر است و باید فکری در این باره کرد.

وی اظهار کرد: اکنون رودخانه زاینده رود اصفهان در وضعیت بحرانی قرار دارد و خشکی این رودخانه از زیبایی و طراوت شهر تاریخی اصفهان کاسته است.

چمران خاطر نشان کرد: میزان ذخایر آب کشور بسیار کاهش یافته است و باید مردم در این زمینه صرفه جویی کنند.

در پنجمین اجلاس عمومی شورای عالی استانها کلیات طرح بررسی بودجه ۸۰ میلیارد ریالی سال ۹۳به تصویب اعضای این شورا رسید.

رییس شورای عالی استانها در این باره گفت: با توجه به روند رو به رشد شرایط اقتصادی کشور به نظر می رسد حدود ۷۰ درصد از بودجه در اختیار شورای عالی استانها قرار گیرد.

مهدی چمران افزود: در باره بودجه آموزش شورای عالی استانها این بودجه به طور مستقیم وارد استانها می شود و برای آموزش شوراها و سایر برنامه ها هزینه خواهد شد.

وی همچنین با انتقاد از برگزاری همایش های پرهزینه افزود: من با برگزاری همایش های پرهزینه مخالفم و شهرداری به این نتیجه رسیده است که این همایش ها را به صورت اردویی و با هزینه اندک برگزار کند.

چمران اضافه کرد: تا کنون دو همایش شهرداری تهران به صورت اردویی برگزار شده است که شهردار به همراه معاونین خود در یک مجموعه به صورت اردویی گرد هم می آیند و جلسات و همایش های خود را برگزار می کنند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.