اعتصاب غذای ۸ زندانی سیاسی زندان گوهردشت در اعتراض به اعدام های سیاسی و جمعی درایران

جمعه, 19ام اردیبهشت, 1393
اندازه قلم متن

edam-na4

بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» در چهارمین سالگرد اعدام ۵ زندانی سیاسی، ۸ زندانی سیاسی زندان گوهردشت کرج در اعتراض به اعدام زندانیان سیاسی و اعدام های جمعی اقدام به اعتصاب غذای یک روزه نمودند.

هشت زندانی سیاسی زندان گوهردشت کرج در چهارمین سالگرد اعدام ۵ زندانی سیاسی(شیرین علم هولی، فرزاد کمانگر، مهدی اسلامی، فرهاد وکیلی وعلی حیدری) و در اعتراض به استمرار اعدام زندانیان سیاسی و اعدام های جمعی در ایران روز جمعه ۱۹ اردیبهشت ماه به مدت یک روز دست به اعتصاب غذا زدند.

نام زندانیان سیاسی که روز جمعه دست به اعتصاب غذا زدند عبارتند از؛ شاهرخ زمانی، ناصح یوسفی،سعید ماسوری، حمیدرضا برهانی ،باتیرشاه محمداف ،افشین حیرتیان،خالد حردانی و مهدی عبیات .

۱۹ اردیبهشت ماه چهارمین سالگرد ۵ جانباخته راه آزادی مردم ایران به نام های شیرین علم هولی، فرزاد کمانگر، فرهاد وکیلی ، مهدی اسلامی و علی حیدریان است که توسط رژیم ولی فقیه اعدام شدند.با اعدام ضدبشری ۵ زندانی سیاسی موجی از نفرت از این عمل ضدبشری سراسر جهان را فراگرفت.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،در چهارمین سالگرد این ۵ جانباخته راه آزادی خواستار شناسایی و مجازات آمرین و عاملین اعدام ها است و حمایت خود را از خواسته زندانیان سیاسی مبنی بر متوقف کردن بلادرنگ اجرای احکام ضدبشری اعدام که خواسته ملت ایران است اعلام می دارد.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۹ اردیبهشت ۹۳ برابر با ۹ می ۲۰۱۴


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.