تماس سی ثانیه ای بهنام ابراهیم زاده از بند ۲۰۹، پس از نه روز بی خبری مطلق

سه شنبه, 23ام اردیبهشت, 1393
اندازه قلم متن

behnam-ebrahimzadeh

روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳، بهنام ابراهیم‌زاده فعال کارگری و زندانی سیاسی بند ۳۵۰ اوین، پس از ۹روز بیخبری، برای لحظاتی موفق به تماس با خانواده شد.

بنا بر اطلاع “کمپین صلح فعالان در تبعید”، روز دوشنبه، بهنام ابراهیم زاده طی تماسی که بیش از دقیقه ای طول نکشید، به خانواده اعلام کرد که در بند ۲۰۹ اوین بازداشت می باشد و حالش خوب هست. ماموران امنیتی اجازه صحبت بیشتر به وی نداده و خانواده وی همچنان از دلیل انتقال وی به انفرادی بی خبر هستند.

از روز شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، در پی احضار این فعال کارگری به دادسرای شهید مقدس زندان اوین، از وضعیت و محل بازداشت این فعال کارگری خبری در دست نبود و خانواده در نگرانی و بی خبری محض بودند.

این دومین انتقال بهنام ابراهیم‌زاده به بند انفرادی در دو ماه اخیر است.

این فعال کارگری که چهارمین سال از محکومیت ۵ سال حبس تعزیری خود را به اتهام اجتماع و تبانی می گذراند، اوایل ماه جاری به همراه ۹ تن دیگر از آسیب دیدگان “پنج‌شنبه سیاه بند ۳۵۰” پس از تحمل قریب به ۱۵ روز انفرادی از بند ۲۴۰ به بند عمومی زندان اوین بازگشته بود.

بهنام ابراهیم‌زاده در تاریخ ۲۲ خرداد ۸۹ توسط ماموران امنیتی دستگیر شد و در دادگاه انقلاب ابتدا به ۲۰ سال زندان محکوم و حکم وی در دادگاه تجدید نظر به ۵ سال حبس تعزیری تقلیل یافت.

هنوز از علت احضار این فعال کارگری به دادسرا و انتقال وی به انفرادی، اطلاعی در دست نیست.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.