بازپرس پرونده امیر تتلو: «توبه‌نامه نوشته و می‌خواهد ازدواج کند»

جمعه, 25ام اسفند, 1402
اندازه قلم متن

امیرحسین مقصودلو، خواننده ملقب به «تتلو»

رادیو فردا

بازپرس پرونده امیرحسین مقصودلو، خواننده ملقب به «تتلو» می‌گوید او «توبه‌نامه نوشته، می‌خواهد ازدواج کند و بچه بیاورد».

وحید ناصری بازپرس پرونده، ۱۰ روز بعد از برگزاری اولین دادگاه «تتلو»، روز پنج‌شنبه ۲۴ اسفند در ادامه گفت او از اعمال و رفتارش اظهار «پشیمانی» کرده است.

رسانه‌های ایران روز ۱۲ آذر خبر دادند که پلیس ترکیه تتلو را به دلیل «شکایت کنسولگری» ایران در استانبول به اتهام «فحاشی به اعضا و کارکنان کنسولگری» بازداشت کرده است.

دادگستری آذربایجان غربی سه روز بعد اعلام کرد که این خواننده توسط مقام‌های ترکیه به ایران بازگردانده و بلافاصله در خاک ایران بازداشت شده است.

امیر تتلو در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ حمایت خود را از ابراهیم رئیسی اعلام کرده و عکس‌های او در کنار رئیس‌جمهوری کنونی ایران حاشیه‌ساز شده بود.

امیرحسین مقصودلو، معروف به «تتلو» در اولین جلسه دادگاه
بیشتر در این باره:

نخستین جلسه دادگاه «تتلو» برگزار شد

او با اتهاماتی نظیر «دایر کردن قمارخانه، سایت شرط‌بندی، ترغیب، تطمیع یا تهدید افراد جهت دست‌یابی به محتویات مستهجن یا تسهیل آن و تحریک و ترغیب افراد خصوصاً نسل جوان به ارتکاب جرائم منافی عفت و انحرافات جنسی و تشویق مردم به فساد و فحشا» مواجه است و اولین جلسه رسیدگی به اتهامات او ۱۴ اسفند برگزار شد.

خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضائیه، پیشتر مدعی شده بود که «شکایت‌های متعددی» علیه این خواننده ثبت شده است که تعدادی از آنها «نوجوانان زیر ۱۸ سال و خانواده‌هایشان» هستند.

این خبرگزاری هم‌چنین ادعا کرده بود که این نوجوانان بعد از حضور در «محل زندگی» این خواننده در استانبول، از او در ایران شکایت کرده‌اند.

وحید ناصری، بازپرس پرونده امیر تتلو می‌گوید: «او دوست دارد بعد از پایان مجازات، مثل خیلی از جوان‌ها ازدواج کند و خانواده تشکیل دهد».

آقای ناصری در ادامه گفته است او در جلسات خود از بلاتکلیفی در ترکیه حرف زده و گفته که دلتنگ خانواده‌اش بوده و همین هم باعث شده «با پای خودش» به ایران برگردد.

او همچنین گفت امیر تتلو می‌خواهد موسیقی را به «شیوه درستش» ادامه دهد.

تتلو ازجمله خوانندگان پرحاشیه ایرانی است که به‌ویژه پس از مهاجرت در سال ۱۳۹۸ و سکونت در ترکیه علاوه بر محتواهای پرحاشیه در ترانه‌هایش، پست‌ها و ویدئوهای جنجال‌برانگیزی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.