فاضل هاشمی: آیا فرزندم هنوز زنده است؟

جمعه, 26ام اردیبهشت, 1393
اندازه قلم متن

در تاریخ ۳/۱۰/۱۳۶۳ ساعت۱:۴۵ در بیمارستان سجاد تهران فرزندی پسر سالم برای اینجانب سید فاضل هاشمی به دنیا آمد.

این بچه سه روزمتوالی در بیمارستان باقی ماند. مادر او در روز اول مرخص شد. اینجانب هر روز به ملاقات او به بیمارستان میرفتم که بچه همچنین هیچ عارضه ای نداشت.

در روز چهارم وقتیکه اینجانب بملاقات فرزندم به بیمارستان رفتم دکتر ازغندی فوت نوزاد را به من اعلام کرد علت مرگ هم نارس بودن نوزاد بود. و جسد به او ارائه نشده. این جانب حرف دکتر را کاملا باور کردم و بیمارستان را ترک نمودم و نیز هزینه بستری نوزاد از من نگرفتند فقط هزینه دفن از من گرفتند.

پس از ۱۱ سال و با توجه به گزارشات زیادی مبنی بر سرقت نوزاد منتشر شده اینجانب به بیمارستان رفتم وهیچ مدرکی دال بر فوت نوزادم پیدا نکردم برعکس مدارک سالم بودن نوزاد بوده بلافاصله علیه بیمارستان شکایت کردم و مدرک شکایت هم گواهی ولادت نوزاد بود. باتوجه به تحقیقاتیکه انجام شده اعلامیه فوت درتاریخ ۱۴/۱۰/۱۳۶۳ یعنی هشت روز بعد از اعلام فوت از بهشت زهرا صادر شده بود پیدا شده و جعلی بوده که فاقد تاریخ فوت و فاقد اسم مادر و پدر نوزاد وحتی جنس نوزاد بوده است، علاوه براین مسئول واحدمتوفیات اعلامیه را امضا نکرده.

علت مرگ هم نارس بودن نوزاد اعلام شده در حالیکه مدارک بیمارستانی نوزاد حاکی از سلامتی او بوده. در بهشت زهرا مشخص شده که در آن قبر اسم دو نوزاد ذکرشده است(هاشمی و صالح آبادی) دادگاه با توجه به اعلامیه مزبور پرونده را مختومه اعلام کردند و برای نبش قبر موافقت نکرده. در سال ۱۳۸۷ مجددا شکایت شده و براساس فتوای آیت الله مکارم شیرازی نبش قبر انجام شده. فقط جسد یک نوزاد پیدا شده و آزمایشکاه کوثر با انجام تست( دی ان ای) برروی استخونهای که از قبر بدست آمده ثابت کرده که جسدیکه در قبر دفن شده فرزند خانواده هاشمی نمیباشد.

به استحضار میرساند براساس گزارش وزارت بهداشت درسال ۱۳۷۴ صادر شده و در این گزارش توصیه شده که (رسیدگی به این شکایت نیازبه بازجویی جدی و مکرر دارد). دکتر نوزاد آن زمان مدارک نوزاد تکمیل وامضا نکرد وحتى گواهی فوت او صادرنکرد. این نشان میدهد که او از ماجرای سرقت ونمیخواست مدرک تقلبی أز طرف او صادرشده باشد که اگر یک روز ماجرا سرقت نمایان شود محکوم نشود. اینجانب تقاضای بازجویی جدی از آقای دکتر ازغندی البته دکترازغندی چندین سال پیش و هنگامیکه پرونده بسته بود به اینجانب و در حضور شاهد اظهار نمود که سرقت نوزاد حقیقت دارد. همچنین بازجویی از بقیه پرستارهای موجود بیمارستان وکارمندان بهشت زهرا متاسفانه تا بحال عملی نشده است.و با وجود تناقض در اظهارات دکترهیچ عکس العملی أزطرف دادگاه انجام نشده و قاضی پرونده رابعلت مرورالزمان را بست. در نتیجه این جانب تقاضای رسیدگی مجدد به ودرد دوری فرزند اولم که نزدیک به سی سال به پایان برسد.

لینک سایت تابناک

http://www.tabnak.ir/fa/news/378870/

http://youtu.be/NXxS7Vj75BE   فیلم نبش قبر

http://www.iran-newspaper.com/1392/4/2/Iran/5396/Page/24/Index.htm روزنامه ایران

برای توضیحات بیشتر لطفا با این ایمیل تماس بفرمایید

fiadhilhashimi@yahoo.com

با تشکر

فاضل هاشمی


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

یک نظر

  1. باسلام
    بانشر این مطلب اینجانب از مسؤلین این سایت تشکر وقدر دانی میکنم امیدوار موفق ومؤید باشید
    فاضل هاشمی