حزب ملت ایران: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر بر ایرانیان و ایراندوستان گرامی باد

چهارشنبه, 31ام اردیبهشت, 1393
اندازه قلم متن

hezbe-mellat-iranهم میهنان، زنان و مردان شرافتمند، جوانان غیرتمند!

در تاریخ حماسه های هر ملت روزهایی ثبت شده اند که غرورانگیز- شگفتی ساز و شادی بخشند. روزهایی که فرزندان ملت سرافرازانه در کنار حماسه های ملی- میهنی و شورانگیز آرش و کاوه از حماسه های دفاع مقدس میهنی پدران خود به گفتگو می نشینند.

سوم خرداد از آنروزهایی است که راویان داستان های میهنی و مردمی، نقالان اخبار پهلوانی در افسانه های خود، سینه به سینه آنرا نقل و به آنان می بالند و درس جوانمردی و گذشت به نسلها و عصرها می دهند.

سوم خرداد یادآور روز بزرگی است که ملت بزرگ ایران، جوانان شجاع این بوم و بر، این میهن یاران شریف، این عاشقان ایران از آذری، کرد، بلوچ، عرب، ترکمن و فارس زبانان در یک کلام ایرانیان همچون همه گاه یکدل شهادت را بجان خریدند و مهاجم تا بن دندان مسلح را از خرمشهر راندند و بخشی از خاک میهن خدایی مان را از دشمن متجاوز، همان بعثیان جنایت پیشه ی دست پرورده تمامی قدرتهای استعماری بازپس گرفتند. ملت به شادیانه ی این پیروزی شکوهمند پیر و جوان، زن و مرد پایکوبیدند و دست افشاندند. هلهله و سرود سردادند که ” خرمشهر آزاد شد” که فرزندان جان برکفشان خرمشهر را به نام میهن بازگرداندند.

هم میهن! آن گاه که بیگانگان به قصد نابودی این سرزمین و قطعه قطعه کردن آن به نیاخاکمان یورش آوردند، فرزندان این بوم و بر سربازان دلیر، پاسداران جان بر کف میهن و همه مردم قهرمان به رغم ناخرسندی از وضعیت زندگی و عملکرد کاربدستان انحصارگر، برای دفاع میهن حسابی جداگانه باز می کردند. آنچنان که پیر و جوان، خرد و کلان قامت افراشتند و یکدل و یک زبان، یگانه و یکپارچه، کوه پیکر در برابر متجاوز ایستادند و گماشته ی نابخرد و گوش به فرمان اربابان جهانخوار شرقی و غربی را به مغاک بویناک و سست بنیادش تاراندند و جهانیان دریافتند ایران سرزمینی نیست که هر بیگانه اجازه اندیشه تجاوز به او را به خود بدهد، چه جهانیان دریافتند ملت ما در پاسداری از میهن بیدار است و جوانان با شرف نه آن یکبار که همه گاه آماده دفاع از خاک و استقلال ناموس ملی مان بر پایه آرمانهای ملت گرایانه ی ایرانی هستیم که :

اگر سر به سر تن به کشتن دهیم             از آن به که کشور به دشمن دهیم

حزب ملت ایران! که به پیروی از آموزه های رهبران راست قامت و میهن پرست خود این قهرمانان ملی زنده یادان داریوش و پروانه فروهر همواره سنگر میهن دوستان، آزادیخواهان، استقلال طلبان و عدالت جویان ایرانی بوده است و سوم خرداد، روز تجلی اراده ی ملی توسط فرزندان دلیر خود، روز بازپس گرفتن خرمشهر را به ملت ایران شادباش می گوید و به روان تابناک تمامی شهیدان دفاع میهن درود می فرستد.

حزب ملت ایران برای احقاق حقوق از دست رفته و خونهای پاک ریخته شده در اثر یورش وحشیانه بعثیان مزدور از پای نخواهد نشست از این رو در اوضاع حساس کنونی بر این باور است :

۱- از گره زدن سرنوشت میهن با سرنوشت دشمنان ایران باید خودداری شود.

۲- با هرگونه جنگ افروزی مخالف است و به هیچ جریانی اجازه سوق دادن کشور به جنگی دیگر را نمی دهند تا مستمکی برای سرکوب و اختناق در داخل شود ولی درصورت هرگونه تجاوز به خاک میهن، فرزندان ایران تا آخرین نفس در دفاع میهنی کوتاهی نخواهد کرد.

۳- از آنجا که از دیپلماسی واکنشی و ترس خورده کاربدستان، بوی حاتم بخشی به مشام میرسد با توجه به قطعنامه ۵۹۸، خواهان احقاق حقوق ملت و اخذ خسارات وارده به میهن مان هستیم و از حاکمیت می خواهیم گزارش عملکرد خود را در این باره بگونه شفاف به ملت ارائه نماید تا حساب خادمان از خائنان روشن گردد.

۴- ما بر این باوریم هر ملتی سرنوشت خود را خود باید رقم زند از این رو دخالت در امور ملتها را محکوم کرده باید از سیاست یک بام و دو هوا در مورد کشورهای اسلامی و همسایه پرهیز شود، نباید با ندانم کاری ها، انتصاب کاربدستان ناکارآمد و شعارهای بی درونمایه بیش از این کشور را در عرصه بین المللی دچار بی اعتمادی و در عرصه داخلی دستخوش عقب ماندگی اقتصادی و اجتماعی و ناامیدی گردد.

۵- راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور، پایان دادن به شیوه های انحصار گرایانه و تمامیت خواه و آزادی زندانیان سیاسی، عقیدتی و قومی و بازگشت فرزندان میهن که ناچار از جلای وطن شده اند و رفع تبعیض های قومیتی جنسیتی و عقیدتی و رعایت حقوق برابر انسانها دانسته که همه آنرا در بازپس دادن تمام حقوق ملت به ملت و برقراری حکومت قانون و سامانی مردم سالار می داند.

 –     پرتوان باد نیروی دفاعی ایران در رویارویی با متجاوزان و دفاع از مرزهای میهن

–     درود به شهیدان و جانبازان دفاع میهنی

–     برچیدن زندان های سیاسی، قومی، عقیدتی و مدنی یک خواست ملی است

–     برقرار باد سامان مردمسالار

 حزب ملت ایران

تهران؛ سوم خرداد ۱۳۹۳ خورشیدی


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.