پرونده محمدرضا رحیمی، معاون احمدی نژاد: چاقو دسته خود را نمیبرد!

چهارشنبه, 31ام اردیبهشت, 1393
اندازه قلم متن

سایت ملیون ایران: مصداق «چاقو دسته خود را نمیبرد» به نظر میرسد این قاضی قوه قضائیه جمهوری اسلامی باشد. مدت رسیدگی به پرونده اختلاس و دزدی معاون احمدی نژاد دو سالی طول کشیده است. قاضی مربوطه بجای اینکه او را محاکمه کند، اعلام داشته استکه:”معلوم نیست مطالعه پرونده کی تمام شود”.

حکومتی که در یک شهر پانزده میلیونی چند جوانی را که روی پشت بام خانه اشان رقصیده اند به گفته خودش در عرض چند ساعت رد یابی و بازداشت میکند، برای خواندن یک پرونده به ماهها وقت احتیاج دارد. درمورد پرونده های فساد و اختلاس دیگر نیز وضع بهتر نیست. لابد منتظرند که دزدان میلیاردها پولی را که به جیب زده اند به جای امنی مثل بانکهای اروپائی منتقل کنند تا اگر در جبران خسارت مجبور به پرداخت وجوه دزدی شدند، بگویند: “کدام پول؟ مگر بابک زنجانی این کار را نکرد؟”.

به گزارش ایسنا، رییس شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران گفت که مشخص نیست مطالعه پرونده محمدرضا رحیمی چه زمانی به اتمام می‌رسد.

قاضی سیامک مدیرخراسانی گفت: مطالعه پرونده معاون اول دولت دهم هنوز به اتمام نرسیده و مشخص نیست چه زمانی مطالعه این پرونده تمام می‌شود.

او در خصوص اظهارات وکیل‌مدافع محمدرضا رحیمی مبنی بر اینکه تاکنون برای مطالعه پرونده توسط وی تعیین وقت نشده است، گفت: در هیچ جا شعبه‌ دادگاه به وکیل نمی‌گوید که بیا پرونده موکلت را مطالعه کن.

رییس شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران ادامه داد: طبق قانون وکیل مدافع باید به دادگاه مراجعه کند و تقاضای مطالعه پرونده موکلش را داشته باشد.

قاضی مدیرخراسانی ۲۴ اردیبهشت ماه گفته بود که مطالعه پرونده محمدرضا رحیمی – معاون اول دولت دهم – تا یک هفته دیگر به پایان می‌رسد.

دادستانی تهران روز شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که از محمدرضا رحیمی تحقیق به عمل آمده و در حال حاضر با صدور قرار وثیقه‌ مناسب و تأمین آن، آزاد است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.