پروژه ی نفوذ خامنه ای و زدن همه مخالفان

شنبه, 15ام اردیبهشت, 1403
اندازه قلم متن

ganji.jpgاکبر گنجی – خبرنامه گویا

🔹علی خامنه ای تاکنون چند بار از رضا پهلوی و خاندان پهلوی به عنوان آلترناتیو جمهوری اسلامی نام برده و گفته است که دشمن به دنبال دوباره به قدرت رساندن خاندان پهلوی است. خامنه ای با این گفتار همزمان پروژه ی دو صورتی خود را پیش می برد.

🔸 اول- انتخاب رضا پهلوی به عنوان آلترناتیو و حذف بقیه مخالفان جمهوری اسلامی از میدان.

🔸 دوم- سوار شدن بر رضا پهلوی و نشان دادن این که او هیچ نیست و عروسک خیمه شب بازی بسیار ضعیفی است.

🔹برای هدف دوم، از مدتها پیش روی رضا پهلوی سوار شده اند و نفوذی های سپاه را اطراف او نشانده اند. رضا پهلوی هم چندین بار گفته است که عده ای از فرماندهان سپاه با او ارتباط داشته و اطلاعات را در اختیار او قرار می دهند(مانند اطلاعاتی که در اختیار روح الله زم قرار می دادند و همه دیدند که آخرش به یک تراژدی منتهی شد).

🔹یکی از نفوذی ها تواب سازمان مجاهدین خلق است. نفوذی دوم به اصطلاح توابِ خامنه ای است. پروژه ی «از تاجزاده تا شاهزاده» نه تنها نفوذ را تکمیل می سازد، بلکه همزمان به جنگ اصلاح طلبان هم می رود.

🔹رضا پهلوی فاقد سوابق سیاسی و دانش سیاسی است. با زندگی اشرافی خو گرفته و هرگز اهل هزینه دادن نبوده است. اکنون نیز دوباره بازی می خورد و گمان می کند که در حال بازیگری و بازیگردانی است. بهتر است یک بار در عمرش حرف مخالف را گوش کند و فریب پروژه ی امنیتی «از تاجزاده تا شاهزاده» را نخورد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.