کوین اسپیسی اتهام‌های جدید مطرح‌شده علیه خود در یک مستند بریتانیایی را رد کرد

یکشنبه, 16ام اردیبهشت, 1403
اندازه قلم متن

کوین اسپیسی

رادیو فردا

کوین اسپیسی، بازیگر شناخته شده بریتانیایی و برنده جایزه اسکار، اتهامات جدید مطرح شده در مستند «اسپیسی بدون نقاب» را که از سوی چند مرد و در رابطه با «رفتار ناشایست» او مطرح شده است، رد کرد.

او در گفت‌وگویی آنلاین با «دن ووتون»، روزنامه‌نگار بریتانیایی، با عنوان «کوین اسپیسی؛ حق پاسخگویی» که جمعه ۱۴ اردیبهشت در کانال یوتیوب آقای ووتن منتشرشد، گفته است که هرگز کارغیرقانونی انجام نداده و اذعان کرده که پس از تبرئه شدن از اتهامات جنایی در دادگاه لندن در سال گذشته، تقلا کرده حرفه خود به عنوان بازیگر را احیا کند.

مستند دو قسمتی «اسپیسی بدون نقاب»، مجموعه‌ای است که به سفارش «کانال ۴» بریتانیا ساخته شده و قرار است هفدهم و هجدهم اردیبهشت از این کانال پخش شود.

در این مستند با چندین مرد مصاحبه شده که در دادگاه بریتانیا حضور نداشتند و برای نخستین بار ادعاهایی علیه کوین اسپیسی مطرح می‌کنند.

کوین اسپیسی نیز در مصاحبه با دن ووتون فاش کرده که این مستند، شامل شهادت چند مرد درباره رویدادهای است که بین سال‌های ۱۹۷۶ تا ۲۰۱۳ روی داده است.

آقای اسپیسی در مصاحبه اخیرش می‌گوید: «این‌گونه ادعاها برای من قابل تحمل نیست؛ من اجازه نمی‌دهم که بدون فرصت دفاع از خود، مورد حمله بی‌اساس قرار بگیرم.»

او همچنین گفته که «مسئولیت کامل رفتار گذشته و اَعمال خود را برعهده می‌گیرد، اما نمی‌تواند و نمی‌خواهد از کسانی که درباره او دروغ بافته یا داستان‌های اغراق‌آمیز ساخته، عذرخواهی کند».

او همچنین تاکید کرده که هرگز به کسی نگفته که اگر به او «لطف جنسی» کند، در حرفه اش به شخص کمک خواهد کرد.

این بازیگر شناخته شده پیشتر در حساب کاربری ایکس (توئیتر سابق) خود چندین بار از «کانال ۴» بریتانیا خواسته بود که پیش از پخش مستند، به او فرصت دهد تا به اتهاماتی که در مستند «اسپیسی بدون نقاب»، علیه او مطرح شده پاسخ دهد اما به گفته آقای اسپیسی «کانال ۴» این درخواست را رد کرد.

هیات منصفه دادگاهی در لندن چهارم مرداد ۱۴۰۲ کوین اسپیسی، بازیگر سرشناس آمریکایی، را از تمام اتهامات مربوط به تعرض جنسی به چهار مرد که به ۲۰ سال پیش برمی‌گشت، تبرئه کرد.

این دومین پیروزی آقای اسپیسی در دادگاه از یک سال پیش از آن بود، چون پیش از آن او از یک دادخواست ۴۰ میلیون دلاری در نیویورک که توسط آنتونی رپ، بازیگر۵۲ ساله سریال «پیشتازان فضا: اکتشاف» مطرح شده بود، جان سالم به در برده بود.

او در مصاحبه اخیر خود گفته است که پس از تبرئه شدن از تمام اتهامات جنایی، تقلا کرده است تا دوباره سر کار برگردد.

حرفه بازیگری کوین اسپیسی بازیگر ۶۵ ساله هالیوود که برای دو فیلم «مظنونین همیشگی» و «زیبای آمریکایی» جایزه اسکار را دریافت کرده از سال ۲۰۱۷، در اوایل جنبش «می‌تو» با نخستین اتهامات مربوط به آزار جنسی تحت تاثیر قرار گرفت.

این اتهامات موجب شد نقش اصلی سریال پربیننده «خانه پوشالی» شبکه نتفلیکس را از دست بدهد. او همچنین از فیلم «همه پول‌های جهان» ساخته ریدلی اسکات حذف شد و با فیلمبرداری دوباره، کریستوفر پلامر نقش او را بازی کرد.

آقای اسپیسی گفته که این تجربه و اتهامات مطرح شده علیه او برای او مانند «حبس ابد» بوده است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.