شوک بزرگ: تشکیل پرونده‌ی فساد بزرگ در فوتبال ایران

یکشنبه, 23ام اردیبهشت, 1403
اندازه قلم متن

football.jpgخبرگزاری تسنیم در خبری از تشکیل پرونده‌ی فساد بزرگ در فوتبال خبر داد و نوشت:

از صبح شنبه خبری مهم در فضای مجازی دست به دست می‌شود که برای برخی مدیران ارشد فدارسیون فوتبال در دادگاه پرونده جدیدی شکل گرفته است‌.

بر اساس این اطلاعات تازه انتشار یافته پای چند مدیر فوتبالی سرشناس، چند مدیر ارشد فدارسیون و چندین فعال رسانه‌ای به یک پرونده فساد بزرگ باز شده است.

گفته می شود مقدار «رشوه» جابجا شده بسیار زیاد است و می‌تواند شوک بزرگی به فوتبال ایران وارد کند.

بیشتر در همین زمینه:

فرهیختگان: ماجرای احضار چند مدیر و چهره‌های مشهور رسانه‌ای فوتبال ایران به دادگاه پیرامون ردوبدل شدن رشوه پیرامون یک تیم باشگاهی صنعتی لیگ برتری جدیدترین حاشیه فوتبال کشور است.
 
ردوبدل شدن رشوه و احضار چند مدیر مهم و چهره‌های مشهور رسانه‌ای فوتبال ایران به دادگاه، ماجرایی است که به حاشیۀ بزرگ و جدید فوتبال ایران تبدیل‌ شده و فدراسیون فوتبال دربارۀ آن سکوت کرده است. بر اساس آنچه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و خواندیم، ماجرا به اتفاقات پیرامون یک تیم باشگاهی صنعتی لیگ‌برتری شهرستانی اختصاص دارد و مسائلی درباره پول‌پاشی عوامل این تیم، داوری و فساد سازمان‌یافته در این بخش به‌وجودآمده است که سرنوشت موضوع را به رسیدگی در دادگاه و احتمال برخورد با افراد مرتبط کشانده است.
 
مدیران فدراسیون فوتبال هنوز درباره این گزارش‌ها اظهارنظری نداشته‌اند. شفاف‌سازی رسمی از طرف آن‌ها بهتر به اهالی فوتبال برای پیگیری اخبار و شایعات مربوط به این پرونده کمک می‌کند.
از: گویا

به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.