طعنه عباس عبدی به علم الهدی

سه شنبه, 25ام اردیبهشت, 1403
اندازه قلم متن

abdiAlam.jpg

وقتی به داستان منیژه استناد می‌کند یعنی کفگیر به ته دیگ خورده / او چندان هم زن باحیای مورد نظر گوینده نبوده است

عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت:

هنگامی که امام جمعه محترم مشهد برای دفاع از پوشش حجاب به شاهنامه و داستان منیژه استناد کرد، معلوم شد که کفگیر به ته دیگ خورده است.

کسانی که برای ایران پیش از اسلام جایگاهی قابل نبودند، اکنون برای اقناع مردم به رعایت یک ارزشی که مدعی اسلامی بودن آن هستند، به شخصیت‌های خیالی و اسطوره‌ای از شاهنامه ارجاع می‌دهند و جالب اینکه کاملا هم اشتباه استناد می‌کنند. گویی که یک جوانی یک شعری خوانده و کسی شنیده و آن را مصداق حجاب و عفت دانسته و به همین راحتی آن را در نماز جمعه تکرار کرده است.

به قول یک نفر آنان از شعار ‌ای زن به تو از فاطمه این‌گونه خطاب است… رسیده‌اند به روایت‌خوانی از ذهنیت منیژه دختر افراسیاب که پادشاه دشمن ایران است و اتفاقا آن‌گونه که گفته‌اند؛ چندان هم زن باحیای مورد نظر گوینده نبوده است.

در همین زمینه:

ته‌دیگ اصولگرایی؛ از منیژه تا خورشید‌خانم

محمدحسین روانبخش

معمولا دستمزد هنرپیشه‌ها را اعلام نمی‌کنند، اما متاسفانه اطلاعات حساب بانکی رائفی‌پور افشا شده و همه فهمیده‌اند که خورشیدخانم (همان خانم موطلایی این عکس تاریخی) بابت حضور تاریخی‌شان در حسینیه ارشاد در روز رای‌گیری و قرار گرفتن در این قاب ۱۴۵ میلیون تومان ناقابل دستمزد گرفته‌اند.

hijab.jpgاز قدیم گفته‌اند که هنر برتر از گوهر آمد پدید؛ هنر این خانم این است که بلد است کی و کجا کشف حجاب کند که بابت آن نه تنها دچار گشت ارشاد نشود بلکه از پول حلال و طیب انقلابیون هم برخوردار شود. نوش جانش!

وقتی علم‌الهدی از منیژه خانم (شخصیت اسطوره‌ای شاهنامه) کمک می‌گیرد، چرا رائفی‌پور از خورشید خانم مدد نخواهد.

به قول آقای عبدی، کفگیر به ته دیگ خورده است. فقط آقای علم‌الهدی ته‌دیگ را مجانی درمی‌آورد و رائفی‌پور خیلی گران!

از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.