سه تجمع اعتراضی و دو اعتصاب برگزار شد

چهارشنبه, 26ام اردیبهشت, 1403
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه، جمعی از شهروندان شهرستان خاش در مقابل جایگاه سوخت کارواندر در این شهرستان، گروهی از کارگران پتروشیمی نگین مکران در چابهار و جمعی از حواله داران خودروی “پژو پارس” در مقابل ساختمان سازمان حمایت از مصرف کنندگان تهران با برگزاری تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند. از سوی دیگر، شماری از طلافروشان در اراک و تعدادی از فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی در تهران دست به اعتصاب زدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کمپین فعالین بلوچ، امروز چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت ۱۴۰۳، جمعی از شهروندان شهرستان خاش، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، با توقف خودروهایشان در مقابل جایگاه سوخت کارواندر خاش تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، اعتراض این شهروندان به دلیل عدم در اختیار داشتن کارت سوخت مادر صورت گرفته است.

در این گزارش به نقل از یک منبع مطلع آمده است: “این کارت سوخت در اختیار نیروهای شرکتی سپاه قرار داده می شود و مردم بلوچ در این منطقه برای دریافت ۱۰ لیتر بنزین و سوخت گیری در مضیقه قرار دارند.”

دومین روز اعتراض کارگران پتروشیمی نگین مکران

به گزارش حال وش، امروز چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه، تعدادی از کارگران پتروشیمی نگین مکران برای پیگیری مطالبات خود مقابل این شرکت در چابهار تجمع اعتراضی برگزار کردند.

یکی از این کارگران با بیان اینکه از بهمن ماه سال گذشته حقوق خود را دریافت نکردند، گفت: “پتروشیمی نگین مکران چابهار «شرکت سازه پیمانکاری» و «شرکت آوای جهان بین» فقط قول های الکی میدن، از روز گذشته هم اعتصاب کردیم اصلا کسی جوابگو نیست. حراست نیز ما تهدید به بازداشت کرده است. ما کارگر ها در وضعیت معیشتی بدی قرار داریم (پول دکتر، پول مدرسه بچه ها، پول خورد و خوراک) نداریم هیچکس پاسخگو نیست.”

تجمع اعتراضی حواله داران خودرو در تهران

به گزارش ایران اینترنشنال، امروز چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه، جمعی از حواله داران خودروی “پژو پارس” در مقابل ساختمان سازمان حمایت از مصرف کنندگان در تهران دست به تجمع زدند.

این شهروندان به دلیل افزایش قیمت و عدم تحویل خودرو، تجمع اعتراضی برگزار کرده اند.

اعتصاب فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی در تهران

به گزارش شورای بازنشستگان ایران، امروز چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه، جمعی از فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی در تهران، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، از انجام فعالیت های روزانه خود امتناع کرده و دست به اعتصاب زدند.

بر اساس این گزارش، شماری از مغازه‌داران واحدهای خرید و فروش لوازم آرایشی و بهداشتی در بازار تهران به اعتصاب خود در اعتراض به ارقام «مالیات بر ارزش افزوده» ادامه داده و مغازه‌ های خود را بسته نگه داشته‌ اند.

اعتصاب طلافروشان در اراک

به گزارش عصر مرکزی، امروز چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه، جمعی از طلافروشان در اراک، برای پنجمین روز متوالی از انجام فعالیت های روزانه خود امتناع کرده و دست به اعتصاب زدند.

این طلافروشان نسبت به اجرایی شدن سامانه جامع تجارت و قانون مالیات بر عایدی سرمایه انتقاداتی دارند که تاکنون رسیدگی به آن صورت نگرفته است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.