موضعگیری بشار اسد علیه جزایر ایرانی به نفع امارات

شنبه, 29ام اردیبهشت, 1403
اندازه قلم متن

SA.jpgموضعگیری بشار اسد علیه جزایر ایرانی به نفع امارات

بشار اسد همراه با سایر کشورهای عربی، بیانیه حمایت از تعلق جزائر سه گانه به امارات را امضا کرد

شرکت کنندگان در سی و سومین اجلاس سران کشورهای عضو اتحادیه عرب در بیانیه ای پایانی، ادعای اماراتی بودن جزایر سه گانه را تکرار کردند.

این شرکت کنندگان بدون توجه به اسناد و حقایق تاریخی که مالکیت ایران بر جزایر سه گانه را اثبات می کند و استفاده از نامی جعلی برای «خلیج همیشه فارس» در بیانیه خود، از ایران خواستند که به ایده امارات برای یافتن راه حل مسالمت آمیز برای این موضوع از طریق مذاکرات مستقیم یا رجوع به دیوان بین المللی دادگستری براساس قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل متحد پاسخ دهد تا به زعم آنها، این امر به تقویت امنیت و ثبات منطقه خلیج فارس منجر شود.

سران کشورهای عضو اتحادیه عرب بدون توجه به اسناد و حقایق تاریخی که مالکیت ایران بر جزایر سه گانه را اثبات می کند و استفاده از نامی جعلی (خلیج عربی) برای خلیج فارس در بیانیه خود، از ایران خواستند که به ایده امارات برای یافتن راه حل مسالمت آمیز برای این موضوع از طریق مذاکرات مستقیم یا رجوع به دیوان بین المللی دادگستری براساس قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل متحد پاسخ دهد تا به زعم آنها، این امر به تقویت امنیت و ثبات منطقه خلیج فارس منجر شود.

از: گویا

به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

یک نظر

  1. خدا وکیلی باید حق را به منطق داد. ۳ جزیره خاکی که هیچ، اگر کل ایران را هم به رهبران اعراب یا ترک بدهند، ایرانیان زندگی مرفه تر و پولدارتر و غیرپرایدی تری خواهند داشت و از شر آخوند انگلیسی و مزدورانش که هدفشان طالبانی نگهداشتن ایران و منطقه در راستای استخراج پول و معادن و داغ کردن بازار اسلحه است نجات خواهد یافت.

    اگر فقط ۲ برگ از تاریخ بخوانیم متوجه خواهیم شد که طرح ایجاد بنیادگرایی مذهبی که به اتفاق توسط اروپاییان از هر دو طیف چپ کمونیست بیخدا و راست مسیحی خداسوار در بیش از ۳۰۰ سال پیش پایه ریزی شد تا با ایجاد و تروریستی کردن شیعه گیری یا قدیس گری اسلامی و داغ کردن سنی گری و یهودی گری، مردم منطقه را به جان هم بیندازند تا ثروتشان را بالا کشیده و همزمان اسلحه هایشان که در جنگ پوچ می شود را برایشان بفرستند.

    البته بماند، که در عصر مدرن با سرعت حمل و نقل هوایی و دریایی و ایجاد درهم تنیدگی اقتصادی بین شرکتی، جایی برای این سیاست کهنه باقی نمی ماند و این سیاست تبدیل به باخت و سوخت سرمایه با آخوند-پروری تروریست-سوار منجر شده است.