هلی‌کوپتر ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد

یکشنبه, 30ام اردیبهشت, 1403
اندازه قلم متن

بنا به گزارش‌های رسیده هلی کوپتر حامل ابراهیم رئیسی در منطقه آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. حسین امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه و آیت الله آل هاشم، امام جمعه تبریز نیز در هلی‌کوپتر رئیسی بوده‌اند.

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران در حال پیاده شدن از هلی‌کوپتر (عکس از آرشیو)
ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران در حال پیاده شدن از هلی‌کوپتر (عکس از آرشیو)عکس: vista.ir

ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این هلی‌کوپتر بوده‌اند. 

 به گزارش خبرگزاری تسنیم برخی از همراهان ابراهیم رئیسی در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند. 

بنا بر گزارش‌ها گروه‌های امدادی در مسیر اعزام به محل سانحه هستند. شرایط سخت آب و هوایی و مه سنگین تلاش گروه‌های امدادی را با سختی روبرو کرده است. 

ابراهیم رئیسی برای شرکت در مراسم افتتاح سد “قیزقلعه سی” و بهره برداری از سد “خداآفرین” در آذربایجان شرقی که با حضور الهام‌علی‌اف رئیس جمهور آذربایجان برگزار شد به این منطقه سفر کرده بود.

در کاروان رئیسی سه هلیکوپتر حضور داشته‌اند که دو هلیکوپتر که برخی وزرا و مسئولان در آن حضور داشته‌اند سالم به مقصد رسیده‌اند.

از: دویچه وله

 

به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

یک نظر

  1. تا صحبت از مذاکرات غیرمستقیم با آمریکای بایدن شد، نفوذی های واگنرهای سپاه سگ روس و نفوذی های مرگ بر اسرائیل گوی موساد موسادی-بگیر و سیا جمهوریخواهان پوتینیست هلیکوپتر رئیسی گلابی را انداختند.