سیل در دولت داماد بلای طبیعی و دلگرم‌کننده و در دوره روحانی نکبت! | ماجرای یک “دیوار” در مشهد؟

یکشنبه, 30ام اردیبهشت, 1403
اندازه قلم متن

علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی که در ۹ فروردین سال ۹۸ خسارت‌های سیل در دولت روحانی را  نتیجه “مدیریت فرصت‌طلبانه، ایجاد نکبت و نغمت برای مردم” خوانده بود این بار و در دوره ریاست جمهوری دامادش ضمن ابراز رضایت از مدیریت در سیل اخیر گفت: شماری در سیل اخیر از دست رفتند، اما توجه داشته باشید که وقوع این سیل یک بلای طبیعی بود که متولیان امر را غافلگیر کرد و نباید از موضوعات دلگرم‌کننده در بحران اخیر غافل شد!

سیل در دولت داماد بلای طبیعی و دلگرم‌کننده و در دوره روحانی نکبت! | ماجرای یک
 
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس آخرین گزارش ها، تعداد تلفات سیل اخیر در مشهد حداقل به ۷ نفر و در کل خراسان به ۱۲ نفر رسیده است، غافلگیری مسئولین استان و کمبود خدمات‌رسانی، سیلی از انتقاد‌ها را در پی داشت. در پی تماس آفتاب‌نیوز با آقایان اخباری، صیقلیان و علیشاهی، سخنگویان دانشگاه علوم پزشکی، معاونت درمان و اورژانس مشهد هیچکدام حاضر به پاسخگویی در مورد میزان تلفات و زخمی‌ها نشدند و هرکدام با دستپاچگی و ذکر دلائل عجیب، خبرنگار این رسانه را به دیگر نهاد‌ها پاسکاری کردند.

با وجود آنکه در پی افزایش انتقادها، استانداری خراسان مسئول ستاد مدیریت بحران را از سمت خود عزل کرد، اما به نظر می‌رسد، انتقاد‌های مردم متوجه برخی سازمان‌ها و مسئولین ارشد‌تر است.

علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در پاسخ به این انتقادات گفت: اینکه بگویند یک دیواری آنجا بوده و باعث خسارت شده منطق نابجایی است.

مرتضی یگانه، مدیرمسئول سایت اصولگرای پرسون در مشهد نیز در گفتگو با آفتاب‌نیوز: ضمن رد انتقادات بخشی از مردم به دیوار مذکور گفت: اگر آستان قدس رضوی آن دیوار را نمی‌ساخت، ممکن بود این مسیل به محل تجمع معتادان بدل شود. وی  همچنین از ارائه چلوکباب به سیل‌زدگان توسط آستان قدس رضوی تشکر کرد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.