جبهه ملی ایران – اروپا و سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور: انتخابات نمایشی جمهوری اسلامی، توهین به شعور ایرانیان است

چهارشنبه, 2ام خرداد, 1403
اندازه قلم متن

انتخابات نمایشی جمهوری اسلامی، توهین به شعور ایرانیان است

کشته شدن رئیس جمهور رژیم جمهوری اسلامی، ابراهیم رئیسی در حادثه سقوط هلیکوپتر حکومت را مجبور به برگزاری یک انتخابات زودهنگام کرده است. انتخاباتی که مطابق تاریخ اعلام شده باید ۳۷ روز دیگر در هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار شود. بکار بردن واژه انتخابات برای نمایش مضحکی که جمهوری اسلامی سالهاست برگزار می‌کند و هیچ ویژگی‌ای از یک انتخابات واقعی را ندارد استفاده‌ای نابجا است. با این حال رژیم که در برگزاری این برنامه به توانمندیهای خاصی در طول این چند دهه دست پیدا کرده، این نمایش مضحک را عاملی در جهت تایید مشروعیت خود و اتکا به آرا عمومی قلمداد می‌کند و متاسفانه برخی از ایرانیان و جهانیان نیز آن را باور میکنند.

تداوم جمهوری اسلامی بزرگترین عامل آسیب بیشتر به منافع ملی ایران است و تنها نام عاملان دیکتاتور کنونی از صندوق رای جمهوری اسلامی بیرون می‌آید. زمان آن است که مردم ایران با تحریم همه جانبه انتخابات ریاست جمهوری پیش رو فقدان مشروعیت رژیم را بیش از پیش در معرض دیدگان جهانیان قرار دهند.

سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور و جبهه ملی ایران اروپا از تمامی ایرانیان دعوت می‌کنند با عدم شرکت در انتخابات هشتم تیر بار دیگر فقدان مشروعیت جمهوری اسلامی را به نمایش بگذارند. همچنین از تمام سازمانهای سیاسی مخالف حکومت جمهوری اسلامی دعوت می‌نمایند که به تشویق مردم برای عدم مشارکت در این انتخابات بپردازند. برای جایگزین کردن جمهوری اسلامی با حکومتی که متکی به آرا مردم، مدافع آزادی و دمکراسی و حقوق بشر و حافظ منافع ایران باشد ضروری است نیروهای دمکراسی خواه با تجمیع تواناییهایشان خود را برای گذاری مسالمت آمیز و کنترل شده آماده کنند.

جبهه ملی ایران – اروپا

سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور

۲ خرداد ۱۴۰۳ برابر با ۲۲ مه ۲۰۲۴


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.