«غیبت» احمدرضا رادان در برنامه‌های تشییع جنازه ابراهیم رئیسی

جمعه, 4ام خرداد, 1403
اندازه قلم متن

گروهی از کاربران شبکه‌های اجتماعی «غیبت» احمدرضا رادان، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، در برنامه‌های تشییع جنازه ابراهیم رئیسی و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد را مورد توجه قرار داده‌اند.

عبدالرضا داوری، قائم مقام پیشین خبرگزاری ایرنا در دولت محمود احمدی‌نژاد، در این زمینه در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشته است: «بررسی تصاویر و فیلم‌های مختلف نشان می‌دهد که سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل فراجا، تاکنون در هیچ یک برنامه‌های عزاداری، تشییع و نماز میت مربوط به درگذشتگان سانحه بالگرد رئیس‌جمهور فقید و همراهانش حضور نداشته است».

این غیبت از آن رو مورد توجه قرار گرفته که ۳۱ اردیبهشت، یک روز پس از کشته شدن ابراهیم رئیسی و هیئت همراه او، گزارش‌هایی مبنی ترور فرمانده نیروی انتظامی در تهران منتشر شد که از سوی این نهاد تکذیب شد.

حتی خبرگزاری مهر نقل قولی از آقای رادان منتشر کرد که در آن خبر ترور خود را «مزاحی بیش» ندانسته بود و منشاء آن را اسرائیل عنوان کرده بود.

با این حال، در تصاویر متعددی که خبرگزاری‌ها طی سه روز گذشته از حضور مقام‌های جمهوری اسلامی در برنامه‌های مختلف تشییع جنازه رئیس‌جمهور پیشین ایران منتشر کردند، تصویری از احمدرضا رادان وجود نداشت.

رادیو فردا

از: ایران امروز 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.