اردوخانی: نامه سر گشاده به ملت قدرنشناس ایران

سه شنبه, 13ام خرداد, 1393
اندازه قلم متن

ordoukhani

ملت شریف ایران شما قدر و منزلت علما خود را که در فکر آینده شما هستند نمی دانید. و آگاه نیستید که این حکومت به هر نحوی که شده می خواهد شما را به «بهشت» بفرستد. دولت های غربی، به ویژه «صیهو نیست های» بین الملی تنها فکر رفاه ملت های خود در این دنیا هستند. و می گویند: «به جهنم که ملت به جهنم رفت». در صورتیکه دولت مردان شریف ما به زور شلاق، زندان و شکنجه، حتی اعدام هم که شده، می خواهند شما را به بهشت بفرستند

«آیت الله علم الهدی» می فرمایند، شلاق که سهل است، با همه قدرت جلوی کسانی که قصد دارند جلوی بهشت رفتن مردم را بگیرند خواهم ایستاد، حتی اگر ایشان را مسخره و استهزا کنند، *»این فیس بوک کار *»صیهونیست ها» است».

عضو بودن در فیس بوک جاسوسی برای صیهونیست ها است. این سبب می شود تا یکراست به جهنم بروید، و از نعمت های بهشت بر خوردار نباشید.

«آیت الله علم الهدی» به بهشت رفته، و در آنجا باهزاران حوری سر کار داشته. او کاری نمی کرده جز دراز کشیدن، خوردن و …، حوریان و **غِلمان ها. حوریان مانند «کوکا کولا» روی خط تولید، از روی ایشان رد می شدند، دوباره به تعمیر گاه می رفتند، «دست هزارم»، ولی زیباتر با لباس های توری بدن نما، سکسی تر بر می گشتند.

توجه کنید! آیت الله علم الهدی به خاطر شما از بهشت برگشته تا با زور هم که شده شما از نعمت های بهشتی بر خوردار کند. دست او را رد نکنید.

آیا حاضرید به خاطر عضو شدن در فیس بوک از نعمت های بهشت محروم شوید؟
….

** ویکی پدیا غلمان واژه‌ای‌است که در قرآن آمده و جمع «غلام» است، و مراد از آن جوانان و نوجوانان زیبایی است که خدمتکاران بهشتیان اند و پیرامون مؤمنان می‌گردند. این کلمه در فارسی به صورت مفرد به کار می‌رود

۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ــ ۱ ژوئن ۲۰۱۴ ــ بلژیک ــ اردوخانی


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.