ناصر مستشار: افشاء واقعیتی که بدان بی اعتنائی شد!

چهارشنبه, 14ام خرداد, 1393
اندازه قلم متن

naser-mostashar

اخیرا آقای مهدی کروبی دست به یک افشاء گری بسیارمهمی زد و پرده از مسائل پشت صحنه حاکمیت اسلامی برداشت ،بی آنکه نیروهای سیاسی بدان توجه خاصی نمایند و یا شاید آنرا زیرذره بین ببرد!

بنابر گفته آقای کروبی که در ذیل آمده است ،”بعد از مرگ «امام٬ همه‌ی انتخابات‌ها مهندسی شد”.

بنا برگفته آقای کروبی، پس انتخاب هاشمی رفسنجانی بعنوان رئیس جمهور اسلامی ـ پس از فوت خمینی در دو دوره پیاپی نیز مهندسی شده بود و در همین راستا انتخاب دو دوره ای محمد خاتمی به همان شیوه مهندسی شد تا او به کرسی ریاست جمهوری تکیه بزند که بعدها خود اقرار کرد که یک تدارک چی بیش نبود!

آیا رئیس یک مسجد، صلاحیت رهبری یک مملکت را دارا می باشد؟

از آنجائی که آقای مهدی کروبی ـ از مردمان دلیر لرستان است ، گاهی اوقات حرفهای بی تعارف وپوست کنده ای بر زبان می آورد که حکایت از راست گوئی اوست که از خصوصیات مردم لر نیز به شمارمی آید.

در سالهای گذشته آقای کروبی چنین گفته بود “اگر انقلاب در ایران به وقوع نمی پیوست آقای خامنه ای حداکثر رئیس یک مسجد می شدند. (خبرنامه گویا)
این بدان معنی است که قبای رهبری برازنده آقای خامنه ای نیست و چنین استعداد وصلاحیتی در وی یافت نمی شود بلکه این انقلاب ارتجاعی و اسلامیو مافیای پشت قدرت به رهبری هاشمی رفسنجانی بود که او را به اریکه قدرت رسانده است تا همواره در کنترل هاشمی باقی بماند ،وگرنه خامنه ای فقط لیاقت ریاست یک مسجد را دارا می باشند نه بیشتر!؟ صادق لاریجانی: نظارت بر رهبری، در قانون اساسی وجود ندارد.

با افشاء گری های پیاپی در ماجراهای رقت بار کودتای انتخاباتی ۲۲ خرداد سال ۸۸ که هنوز به پایان خونبار و سرکوب گرانه خود نرسیده است .برخی از شما هرگز پای‌تان به ساختمان سفید ریاست‌جمهوری باز نخواهد شد

رئیس‌جمهور بعدی کیست؟ احمدی‌نژاد: به نظر شما خدا نمی‌داند رئیس‌جمهور بعدی کیست؟

“چند تا از دوستان آمده بودند می‌گفتند ما نگران آینده‌ایم، گفتم آینده تعیین شده شما بروید کارتان را بکنید نتیجه حاصل می‌شود. گفت یعنی بعدی کیه؟! گفتم به نظر شما خدا نمی‌داند که بعدی کیست؟ گفت چرا. گفتم پس چه غصه‌ای داری. دیگر گذشت که ملت را سرکار بگذارند و با این طرفی و اون جناحی بازی بر مردم حکومت کنند”.

،بعضی لیبرالهای غرب زده ونفوذی در بیت خمینی از پاریس برای خوش رقصی برای کشورهای استکباری وسر نگونی سریع شاه ـ مسئله انتخابی بودن رئیس جمهوری توسط مردم را در قانون اساسی که در پاریس ونه درحوزه های علمیه قم نوشته شده بود ـ گنجاندند تا بعدها خودشان بتوانند ریاست مردم را در دست بگیرند که بعدها در همان موقع رهبر انقلاب اسلامی به سرعت به توطئه های آنها پی برد و اولین رئیس جمهور تحصیل کرده غرب را برکنار و محمدعلی رجائی متعهد را که علم کمی اما تعهد بیشتری داشت را بجای آن نفوذی مستکبران به مقام ریاست جمهوری رسانید!


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.