شعار «یا حسین میرحسین» در مراسم سالگرد آیت الله طاهری/ حمله نیروهای لباس شخصی و ضرب و شتم مردم

چهارشنبه, 14ام خرداد, 1393
اندازه قلم متن

در حالی که شعار “یاحسین میرحسین” مردم، فضای گلستان شهدای اصفهان را پر کرده بود، نیروهای لباس شخصی به مردم هجوم آوردند و به شکلی وحشیانه شرکت کنندگان در این مراسم را مورد ضرب و شتم قرار دادند….

مراسم سالگرد درگذشت آیت الله طاهری در اصفهان با حمله نیروهای لباس شخصی به خشونت کشیده شد و گروه زیادی از مردم مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

به گزارش کلمه، در مراسم اولین سالگرد درگذشت آیت الله سید جلال الدین طاهری که به دعوت بیت این عالم فقید برگزار شد، نیروهای لباس شخصی گروهی از مردم را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بیت آیت الله طاهری از مردم دعوت کرده بود از ساعت ۶ تا ۸ بعدازظهر برای بزرگداشت امام جمعه فقید اصفهان و فرزند شهیدش در گلستان شهداء اصفهان بر سر مزار آیت الله طاهری گرد هم آیند.

حمله نیروهای لباس شخصی که شاهدان عینی آن را وحشیانه توصیف کرده اند، پس از آن صورت گرفته که بخش قابل توجهی از مردم شعار “یا حسین، میرحسین” سر داده اند.

به گفته شاهدان عینی، در حالی که شعار “یاحسین میرحسین” مردم، فضای گلستان شهدای اصفهان را پر کرده بود، نیروهای لباس شخصی به مردم هجوم آوردند و به شکلی وحشیانه شرکت کنندگان در این مراسم را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

گزارش هایی از بازداشت حاضران در این مراسم منتشر شده، اما هنوز از تعداد و سرنوشت آنها خبری در دست نیست.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.