جبهه ملی ایران – خارج از کشور : انسان کشی در غزه

پنجشنبه, 10ام خرداد, 1403
اندازه قلم متن

حبهه ملی ایران انسان کشی در غزه را که توسط حماس روز ۷ اکتبر ۲۰۲۳ شروع و با استراتژی حذف حماس توسط اسرائیل ادامه دارد، بشدت محکوم میکند.

پس از ورود نظامیان اسرائیل به شهر رفح، علارغم خواست کشورهای جهان، بدلیل کشته شدن شهروندان بی گناه غزه در رفح، آمریکا اظهار داشته: عملیات نظامیان اسرائیل در غزه از خط قرمز آمریکا عبور نکرده است. با توجه به تلفات جانی و مالی بر اثر این جنگ، این خط قرمز کجا کشیده شده است، نا مشخص است؟

انسان کشی بین اسرائیل و فلسطین از دیرزمان که مهاجرت یهودیان در سال های ۱۹۱۷ تا ۱۹۴۶ رخ داد شروع و همچنان ادامه دارد. از همان هنگام تاکنون صحبت از دو دولت و دو ملت بوده ولی بدلیل تنفر یهود و مسلمان فلسطینی از یکدیگر، هرگز به نتیجه نرسیده است.

از هنگام استقرار جمهوری اسلامی، با شعار «اسرائیل نابود باید گردد»، رژیم اسلامی با حمایت از شبکه های نیابتی تروریستی مانند حماس، جهاد اسلامی فلسطی، حزب‌الله لبنان، حوثی‌ها یمن، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین  و شبه نظامیان نیابتی رژیم در عراق و سوریه، به تنش بین اسرائیل و فلسطین افزوده است.

جبهه ملی ایران – خارج از کشور، انسان کشی در غزه را بشدت محکوم و انتظار دارد کشورهای آزاد جهان اقدام عاجل برای جلوگیری از کشته شدن بیشتر مردم بی گناه نمایند.

جبهه ملی ایران – خارج از کشور

۲۹ ماه می ۲۰۲۴ – ۹ خرداد ۱۴۰۳

جبهه ملی ایران – جبهه ملی ایران خارج از کشور (jebhe-melli.com)


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.