ترامپ مجازات می‌شود

جمعه, 11ام خرداد, 1403
اندازه قلم متن

trump.jpg– جان بولتون گفت حزب جمهوری‌خواه اکنون برای تغییر مسیر و نامزد نکردن یک مجرم محکوم به عنوان رییس‌جمهوری، آخرین فرصت را دارد

– ترامپ اولین رییس‌جمهوری آمریکا است که در دادگاهی کیفری محاکمه و مجرم شناخته می‌شود

ایران اینترنشنال – هیات منصفه دادگاه کیفری نیویورک دونالد ترامپ را به اتهام جعل سوابق تجاری برای سرپوش گذاشتن بر پرداخت حق‌السکوت به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های پورن، در ۳۴ فقره مجرم شناخت. ترامپ اولین رییس‌جمهوری آمریکا است که در دادگاهی کیفری محاکمه و مجرم شناخته می‌شود.

قاضی خوان مرچان، قاضی این پرونده حکم دادگاه را روز پنج‌شنبه ۱۱ ژوییه، ۲۱ تیرماه اعلام خواهد کرد.

ترامپ در مقابل دادگاه خود را «فردی کاملا بی‌گناه» خواند و دولت بایدن را مسئول محکومیت خود دانست

دونالد ترامپ در اولین واکنش به تصمیم هیات منصفه گفت که حکم نهایی او در ماه نوامبر و در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری اعلام خواهد شد.

محکومیت دونالد ترامپ، او را از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری و ورود دوباره به کاخ سفید، در صورت پیروزی در انتخابات، بازنمی‌دارد، با این حال، محکومیت بی‌سابقه یک رییس‌جمهوری سابق آمریکا، پرسش‌های سیاسی و حقوقی فراوانی را مطرح می‌کند و از نگاه ناظران تاثیری غیرقابل انکار بر روند رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری امسال آمریکا خواهد داشت.

تیم حقوقی دونالد ترامپ و وکلای مدافع او به احتمال زیاد علیه این حکم درخواست تجدیدنظر خواهند کرد و در این صورت، بسیار بعید به‌نظر می‌رسد که حکم دادگاه تجدیدنظر پیش از انتخابات ریاست جمهوری صادر شود.

حکم هیات منصفه دادگاه ترامپ، شکاف سیاسی در آمریکا را آشکارتر کرد

حکم هیات منصفه دادگاه دونالد ترامپ، که او را در تمامی موارد اتهامی مجرم شناخت، نه تنها سیاستمداران دموکرات و جمهوری‌خواه را در تقابلی شدید روبه‌روی هم قرار داده، بلکه شکاف سیاسی در جامعه آمریکا را نیز آشکارتر کرده است.

در حالی که شماری از شهروندان از محکومیت دونالد ترامپ استقبال کرده‌اند، شماری دیگر به تندی به آن تاخته‌اند.

خبرگزاری رویترز ، عکس‌هایی را از مقابل محل دادگاه کیفری نیویورک در منهتن منتشر کرده است:

t1.jpgسی‌ان‌ان: ملانیا ترامپ در نیویورک است، اما در دادگاه ترامپ شرکت نکرد

سی‌ان‌ان به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد ملانیا ترامپ به همراه پسرش بارون زمان اعلام مجرم شناخته شدن همسرش در نیویورک بود و همچنان در این شهر است.

با این حال، ملانیا ترامپ پنج‌شنبه در دادگاه ترامپ حضور نداشت و پنج‌شنبه شب نیز در مهمانی جلب حمایت مالی برای ستاد انتخاباتی ترامپ شرکت نکرد.

t2.jpg

از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها: ,

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.