جمهوری اسلامی قتلگاه انسان: اعدام ۳ زندانی در زندان مرکزی بندر عباس

یکشنبه, 18ام خرداد, 1393
اندازه قلم متن

edam-na4

بنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» صبح امروز در یک اعدام جمعی و قرون وسطایی حداقل ۳ زندانی در زندان مرکزی بندرعباس به دار آویخته شدند.

روز یکشنبه ۱۸ خرداد ماه حداقل ۳ زندانی که از روز گذشته در سلولهای انفرادی بند قرنطینه با دست بند و پابند به دیواری بسته شده بودند در زندان مرکزی بندرعباس اعدام شدند .

نام یکی از اعدام شدگان امروز داود ستوان ۲۷ ساله است که ۳ سال در بند ۹ زندان مرکزی بندرعباس زندانی بود و نام ۲ زندانی دیگر هنوز نامشخص می باشد.

روز گذشته ۵ زندانی به سلولهای انفرادی بند قرنطینه منتقل شدند که ۲ نفر از آنها در آخرین لحظات که حتی طناب دار بر گردن آنها بود اجرای حکم اعدام آنها موقتا به تاخیر افتاد و به بندهای خود بازگردانده شدند. آنها دچار صدمات شدید روحی شده اند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، اعدام های جمعی که لاینقطع در زندانهای ایران به اجرا گذاشته می شود را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر یرای پایان دادن به اعدام ها در ایران خواهان ارسال پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۷ خرداد ۹۳ برابر با ۸ ژون ۲۰۱۴


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.