بالگرد هلال‌احمر به کمک مهار آتش سوزی اراضی جنگلی ایوان آمد

سه شنبه, 22ام خرداد, 1403
اندازه قلم متن

ایسنا/ایلام مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام گفت: بالگرد جمعیت هلال‌احمر  برای کمک به مهار آتش سوزی وارد مناطق دچار حریق شده و نسبت عملیات  به جابجایی نیروهای امدادی برای اطفا حریق در مناطق مذکور انجام گرفت. 

«مجید بیگلریان» در گفت‌ و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی وقوع آتش‌سوزی گسترده در اراضی منطقه سه‌گانه در شهرستان ایوان که دیروز  بر اثر صاعقه دچار حریق شده بود، به دلیل کوهستانی و سخت گذر بودن منطقه با وجود تلاش نیروهای طبیعی و مردمی، مهار آتش‌سوزی را با مشکل مواجه کرده بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام گفت: امروز با شعله‌ور شدن آتش از طرف ارتفاعات کرمانشاه و ایلام و با درخواست استاندار ایلام از جمعیت هلال احمر و در پی تدابیر ستاد مدیریت بحران کشور برای اطفا حریق از سوی وزیر کشور مبنی بر استقرار بالگرد در مناطق مستعد حریق، امروز عصر  یک فروند بالگرد جمعیت هلال‌احمر  برای کمک به مهار آتش سوزی وارد این منطقه شد و نسبت عملیات  به جابجایی نیروهای امدادی برای اطفا حریق در مناطق مذکور انجام گرفت. 

وی افزود: تا این لحظه نمی‌توان به طور دقیق آماری از خسارت ناشی از آتش سوزی اعلام کرد، احتمال می‌رود حدود ۴۰ هکتار از اراضی جنگلی در ایوان و گیلانغرب دچار حریق شده است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.