جبهه ملی ایران – خارج از کشور: تحریم انتخابات فرمایشی ریاست جمهوری

پنجشنبه, 24ام خرداد, 1403
اندازه قلم متن

رژیم اسلامی در ایران مدت ۴۵ سال است با سرکوب، کشت و کشتار مردم بویژه جوانان به حکومت فاسد و تبهکار خود ادامه داده و مشروعتی در پیشگاه ملت شریف ایران و جهان ندارد. هنگام انتخابات با ترفندهای مختلف رژیم کوشش میکند با کشاندن مردم به پای صندوق رأی، شمارش رأی دهندگان را افزایش، عددسازی و به دولت های جهان نشان دهد هنوز در بین مردم ایران پشتیبان دارد. امّا مردم ایران در چند انتخابات و اتفاقات مانند انتخابات ۱۳۸۸، خیزش ۱۳۹۶، ۱۳۹۸ ، جنبش انقلاب «زن-زندگی-آزادی»، ۱۴۰۱ و بویژه انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، نشان دادند به رژیم فاسد اسلامی خامنه ای اعتمادی ندارند، رأی نخواهند داد، و به دنبال فرصت برای عبور از رژیم هستند.

پس از کشتن ابراهیم رئیسی، آیت الله علی خامنه ای صلاحیت ۶ نفر از بین ۸۰ نفر داوطلب ریاست جمهوری را از طریق شورای نگهبان تأیید کرد تا سیرک انتخابات مهندسی شده خود را اجرایی کند. برای کمک به مشارکت مردم و کشاندن اصلاح طلبان فرصت طلب به پای صندوق رأی، در بین این ۶ نفر یک نفر از اصلاح طلبان، مسعود پزشکیان، را نیز گنجانده تا مردم بویژه اصلاح طلبان را ترغیب به رأی دادن نماید. همچنین بدلیل نمایندگی پزشکیان از آذربایجان شرقی، رژیم تصور دارد تعدادی از مردم ترک زبان ایران برای رآی دادن به وی به پای صندوق های رأی بروند.

از سوئی بیت رهبری در آخرین روزهای اعلام کاندیتاری، محمد باقر قالیباف جنایتکار را جلو انداخت و شورای نگهبان وی را، یکی از ۶ نفر تأیید صلاحیت شده، اعلام کرد. بروایتی خامنه ای قالیباف را از جبهه عمل گرایان در مقابل پایداری ها قرار داده تا به مردم نشان دهد در تأیید صلاحیت داوطلبان بی طرفانه عمل کرده، امّا هدف اصلی خامنه ای با انتخاب قالیباف، تثبیت مداومت رژیم جنایتکار و سرکوبگر اسلامی است. محمد باقر قالیباف در اعتراضات کوی دانشجویان دانشگاه، سال ۱۳۷۸ شهردار تهران بود که افتخار داشت چندین دانشجو را از پنجره خوابگاه دانشجویان به پایین پرتاب و کشته است.

هموطنان: فرقی نمی کند چه کسی از صندوق های رأی بیرون آورده شود، اصولگرا یا اصلاح طلب. بفرض اینکه مسعود پزشکیان برنده مسابقه شود، آیا وی از محمد خاتمی، حسن روحانی عملکرد بهتری خواهد داشت که پس از ۸ سال ریاست جمهوری اعلام داشتند تنها تدارکاتچی ای بیش نبوده اند؟ یا اگر قالیباف جنایتکار، یا هریک از کاندیداتورهای دیگر برنده شود تغییری در روش حاکمیت خامنه ای خواهد داشت؟ تجربه نشان میدهد، هرگز.

حبهه ملی ایران – خارج از کشور، همراه با شما مردم ایران به انتخابات فرمایشی علی خامنه ای «نه» گفته و آن را تحریم میکنیم، و یک پارچه، یک صدا، همگی در روز انتخابات در خانه های خود باقی مانده، خیابان های و مکان های انتخاباتی کشور را، همانند انتخابات سال ۱۴۰۰ ، خالی خواهیم گذاشت، و تا عبور از رژیم سرکوبگر و جنایتکار اسلامی خامنه ای و عمالش از پای نخواهیم نشست.

جبهه ملی ایران-خارج از کشور

۱۳ ماه ژوئن ۲۰۲۴ – مطابق با ۲۳ خرداد ۱۴۰۳


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.