زاهدان؛ مرگ یک متهم در بازداشتگاه اداره مبارزه با مواد مخدر

یکشنبه, 27ام خرداد, 1403
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – روز جمعه بیست و پنجم خردادماه، فردی که توسط ماموران ستاد مبارزه با مواد مخدر دستگیر شده بود، به صورت پرابهامی در بازداشتگاه این ستاد در زاهدان جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از حال وش، یک فرد بازداشتی در بازداشتگاه ستاد مبارزه با مواد مخدر زاهدان جان باخت.

بر اساس این گزارش، محمد گرگیج، سی و یک ساله، فرزند امین‌ الله، متاهل و پدر سه فرزند، اهل و ساکن منطقه شیرآباد زاهدان است که روز چهارشنبه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۳، توسط ماموران ستاد مبارزه با مواد مخدر بازداشت و به بازداشتگاه این ستاد در زاهدان منتقل شده بود، روز جمعه بیست و پنجم خردادماه، در این بازداشتگاه جان خود را از دست داد.

در این گزارش آمده است، در روز مذکور، وی در مسیر منزل پدرش توسط نیروهای مبارزه با مواد مخدر بازداشت شد. خانواده و بستگان او بی‌ خبر از بازداشت، گمان کردند اتفاقی برای وی افتاده و در تلاش برای یافتن او بودند. با گذشت سه روز، صبح روز شنبه بیست و ششم خردادماه، از اداره مواد مخدر شهر زاهدان با پدر وی تماس گرفته و او را به این اداره فراخواندند. ماموران اداره مذکور عنوان کردند فرزند وی روز گذشته در بازداشتگاه این اداره جان خود را از دست داده است. پدر وی از مامورین دلیل مرگ فرزندش را جویا شد و خواستار مشاهده جسد فرزندش شد. با این حال به وی توضیحی ارائه نشد و به پدر این متهم جان باخته گفتند که روز بعد برای تحویل جسد مراجعه کنند.

لازم به ذکر است در طی سالهای اخیر موارد متعددی از مرگ مشکوک یا قتل شهروندان در بازداشتگاههای پلیس یا نهادهای امنیتی و قضائی منتشر شده است که در اکثر موارد تحقیقات صورت گرفته منجر به شناسایی خاطیان یا برخورد با مقام مسئولی نشده است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.