حکم اعدام مربی فوتبال متهم به آزار جنسی هشت نوجوان، نقض شد

پنجشنبه, 31ام خرداد, 1403
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – حکم اعدام یک مربی فوتبال که متهم است هشت پسر نوجوان را مورد آزار جنسی قرار داده است، توسط دیوان عالی کشور نقض و پرونده وی جهت رسیدگی مجدد به دادگاه ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اعتماد، حکم اعدام یک مربی فوتبال که متهم است هشت پسر نوجوان ۱۲ تا ۱۳ ساله را پس از دعوت به منزل شخصی خود، مورد آزار جنسی قرار داده است، توسط دیوان عالی کشور نقض و  پرونده او جهت رسیدگی به شعبه هم عرض ارسال شد.

این پرونده در سال ۱۴۰۰ به دنبال شکایت خانواده یک پسر دوازده ساله مورد بررسی قرار گرفت. پس از مدتی شماره شکایت های مشابه از این مربی فوتبال به چند تن افزایش یافت و پس از مراجعه کودکان پسر بین ۱۲ تا ۱۳ ساله به پزشکی قانونی، متخصصان موضوع آزار و اذیت جسمی آنها را تأیید کردند.

در جلسه دادگاه که به صورت غیرعلنی برگزار شد، این پسران نوجوان یک به یک به تشریح ماجرا پرداختند.

سپس متهم اتهامات خود را رد کرد و گفت: من پسران نوجوان را آزار نداده‌ام. اگر هم به آنها نزدیک شده‌ام به خاطر آموزش فوتبال بوده الان هم پشیمانم و نباید تا این حد به آنها نزدیک می‌شدم اشتباه کرده‌ام.

قضات دادگاه کیفری یک استان تهران در پایان جلسه متهم را به اعدام محکوم کرده بودند. رأی صادره مورد اعتراض متهم و وکیل مدافعش قرار گرفت. آنها مدعی شدند تجاوزی رخ نداده و آنچه اتفاق افتاده فقط آزار و اذیت بوده است.

به این ترتیب، با توجه به اینکه متهم به رأی صادره اعتراض کرده بود قضات دیوان عالی کشور ادعای او را مورد بررسی قرار دادند و گفتند یک بار دیگر باید به این پرونده رسیدگی شود و ادعای تجاوز مورد بررسی قرار گیرد. به این ترتیب متهم یک بار دیگر پای میز محاکمه می‌رود.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.