زنده: گزارش‌ها از مشارکت ضعیف در انتخابات

جمعه, 8ام تیر, 1403
اندازه قلم متن

vote3.jpgگزارش‌های میدانی حاکی از مشارکت «ضعیف» در انتخابات ریاست‌جمهوری است

میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، رهبران جنبش سبز از حصر گفتند در انتخابات شرکت نمی‌کنند

رادیو فردا – گزارش‌های میدانی شماری از کاربران شبکه‌های اجتماعی حاکی است که مشارکت در انتخابات زودهنگام ریاست‌جمهوری ایران در روز هشتم تیرماه «ضعیف» بوده است.

مصطفی فقیهی، سردبیر سایت «انتخاب»، عصر جمعه در این زمینه نوشت که چهار استان تهران، فارس، خوزستان و آذربایجان غربی که «پایگاه اصلی رأی پزشکیان هستند»، تا این لحظه «مشارکت ضعیفی در انتخابات داشته‌اند».

او که از هواداران این نامزد انتخابات اصلاح‌طلبان است، افزوده که «اگر چنین وضعی در ساعات آتی ادامه یابد، اوضاع جالب نخواهد بود».

چهار استانِ تهران، فارس، خوزستان و آذربایجان‌غربی که پایگاه اصلی رأیِ #پزشکیان هستند، تا این لحظه مشارکت ضعیفی در انتخابات داشته‌اند. که اگر چنین وضعی در ساعات آتی ادامه یابد، اوضاع جالب نخواهد بود.اما اگر پا به میدان بگذارند، پیروزی #پزشکیان حتی در مرحله‌ی اول بسیار بالا می‌رود.

کاربری به نام امیررضا نظری که خود را روزنامه‌نگار و دانشجوی دوره دکترا معرفی کرده، نیز گفته که در ستاد مرکزی مسعود پزشکیان است و «عدد مشارکت بر اساس آنچه که از استان‌های مختلف به‌دست ما رسیده چندان مطلوب نیست».

حسن اسدی زیدآبادی، وکیل دادگستری که سابقه زندان را در کارنامه خود دارد، نیز از مشارکت ضعیف در انتخابات خبر داده و حتی احتمال داده که کمتر از انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفند پارسال و اردیبهشت امسال باشد.

ایرانیان مقیم در کشورهایی مانند فرانسه، ایتالیا، استرالیا، آلمان، بریتانیا و نیوزیلند مقابل کنسولگری‌های جمهوری اسلامی و حوزه‌های را‌ی‌گیری تجمع اعتراضی برگزار کردند

:::
از: گویا

به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.