محرومیت دائمی دانشجوی دانشگاه علامه از تحصیل؛ به جرم انتقاد از رییسی

چهارشنبه, 13ام تیر, 1403
اندازه قلم متن

علی فراهانی، دانشجوی کارشناسی ارشد اندیشه سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی، پیشتر در جریان جنبش زن زندگی آزادی در پاییز ۱۴۰۱ به مدت یک سال از ادامه تحصیل تعلیق شده بود و حالا  با گذشت  تنها یک ترم از بازگشت به دانشگاه، با تعلیق مجدد عملا از ادامه تحصیل باز خواهد ماند.

بر اساس گزارش‌های رسیده یکی از فعالان دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی تهران به نام «علی فراهانی»، حکم جدیدی برای یک ترم محرومیت از تحصیل دریافت کرده که به دلیل تعلیق‌های قبلی منجر به محرومیت کامل او از ادامه تحصیل خواهد شد.

علی فراهانی، دانشجوی کارشناسی ارشد اندیشه سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی، پیشتر در جریان جنبش زن زندگی آزادی در پاییز ۱۴۰۱ به مدت یک سال از ادامه تحصیل تعلیق شده بود و حالا با گذشت تنها یک ترم از بازگشت به دانشگاه، با تعلیق مجدد عملا از ادامه تحصیل باز خواهد ماند.

حکم جدید تعلیق از تحصیل برای این فعال دانشجویی به دلیل انتشار یک توییت انتقادی از ابراهیم رییسی پس از سقوط بالگرد حامل او و همراهانش و تایید خبر مرگ او در رسانه‌ها صادر شده است.

آقای فراهانی در حساب کاربری ایکس خود جمله‌ای از آیت‌الله منتظری را درباره اعضای “هیات مرگ” نوشته بود.

بر اساس گزارش منابع مستقل دانشجویی شورای انضباطی دانشگاه علامه طباطبایی این فعال دانشجویی را به اتهام «توهین به شعائر اسلامی یا ملی» به یک ترم تعلیق محکوم کرد که مجموعا سه ترم محرومیت از تحصیل، در ‌کنار یک ترم ممنوع الورودی این فعال دانشجویی به دانشگاه، به معنای آن است که او با پایان سنوات مجاز تحصیلی بصورت کامل از  ادامه تحصیل محروم است.

از: ایران وایر

 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.