سه تجمع اعتراضی برگزار شد

جمعه, 5ام مرداد, 1403
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز جمعه پنجم مردادماه، جمعی از کارکنان شرکت نفت فلات قاره شاغل در منطقه عملیاتی لاوان در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در محل کار خود دست به تجمع زدند. از سوی دیگر روز گذشته، جمعی از مالباختگان رضایت خودروی طراوت نوین در تاکستان و گروهی از سهامداران خرد بانک آینده در تهران تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز جمعه پنجم مرداد ۱۴۰۳، جمعی از کارکنان شرکت نفت فلات قاره شاغل در منطقه عملیاتی لاوان، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در محل کار خود تجمع کردند.

حذف مدیران نالایق، ناعادلانه بودن سقف‌ حقوق، اصلاح کف‌ حقوق برای کارکنان جدید، حذف محدودیت حق‌ سنوات بازنشستگی و پرداخت کامل سنوات، اجرای کامل ماده ۱۰، پرداخت بک-پی ماده ۱۰، عدم تفکیک مشاغل در مناطق عملیاتی و عدم دست‌ درازی به صندوق بازنشستگی نفت”‌ از جمله مطالبات کارگران معترض به شمار می آید.

 

 

 

 

 

 

 

 

تجمع اعتراضی مالباختگان رضایت خودروی طراوت نوین در تاکستان

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳، تعدادی از مالباختگان شرکت رضایت خودرو طراوت نوین در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در تاکستان، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

این افراد، علیرغم پرداخت وجه خودرو ثبت نامی به این شرکت، تاکنون موفق به دریافت خودرو و یا پس گرفتن مبالغ پرداختی خود نشده اند.

لازم به ذکر است، حضور نیروهای انتظامی در این تجمع موجب سردادن شعارهایی از طرف افراد معترض شد.

تجمع سهامداران خرد بانک آینده

به گزارش مدارا، روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳، جمعی از سهام داران بانک آینده در مقابل ساختمان مرکزی این بانک تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تجمع این شهروندان در اعتراض به رشد چشمگیر زیان بانک طی ۷ ماه مدیرعاملی بهمن اسکندری، عدم برگزاری مجامع عقب افتاده و تعیین تکلیف افزایش سرمایه بانک، صورت گرفته است.

تجمع کنندگان با سردادن شعارهایی در اعتراض به عدم تمایل مدیرعامل منصوب وزارت اقتصاد به بهبود وضعیت بانک، خواستار استعفای مدیرعامل بانک آینده و رسیدگی نهادهای نظارتی به این تخلفات شدند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.