شش تجمع اعتراضی برگزار شد

شنبه, 6ام مرداد, 1403
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز شنبه ششم مردادماه، گروهی از کشاورزان اصفهان در مقابل شرکت آب منطقه ای اصفهان، شماری از کارگران شهرداری نیشابور در مقابل ساختمان این شهرداری، تعدادی از بیماران و خانواده های بیماران هموفیلی در مقابل ساختمان سازمان غذا و دارو، شماری از کارکنان رسمی در شرکت نفت و گاز پارس در محل این شرکت در عسلویه، گروهی از کارگران شرکت ام‌دی‌اف خوانسار شوش در مقابل ساختمان فرمانداری کرخه و تعدادی از کارگران فولاد شادگان با برگزاری تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز شنبه ششم مرداد ۱۴۰۳، گروهی از کشاورزان اصفهان در مقابل شرکت آب منطقه ای اصفهان دست به تجمع زدند.

تجمع این شهروندان در اعتراض به به عدم تخصیص حق‌ آبه کشاورزی صورت گرفته است.

تجمع کارگران شهرداری نیشابور

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز شنبه ششم مرداد، شماری از کارگران شهرداری نیشابور در مقابل ساختمان این شهرداری دست به تجمع زدند.

در این گزارش آمده است، تجمع این کارگران در اعتراض به عدم پرداخت حقوقشان صورت گرفته است.

تجمع بیماران و خانواده های بیماران هموفیلی

به گزارش امتداد، امروز، تعدادی از بیماران و خانواده های بیماران هموفیلی، در اعتراض به کمبود داروهای این بیماری در مقابل ساختمان سازمان غذا و دارو دست به تجمع زدند.

چندی پیش رییس هیات مدیره کانون هموفیلی ایران از مرگ دستکم سه بیمار در سال جاری به دلیل کمبود دارو خبر داد.

تجمع کارکنان رسمی شرکت نفت و گاز پارس

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز شنبه ششم مرداد، شماری از کارکنان رسمی شرکت نفت و گاز پارس در محل این شرکت در عسلویه تجمع کردند.

این شهروندان، برکناری مسئولین ناکارآمد، حذف سقف‌ حقوق، حذف محدودیت حق‌ سنوات بازنشستگی و بازنگری در اساسنامه‌ صندوق بازنشستگی را از جمله مطالبات خود عنوان کردند.

تجمع کارگران شرکت ام‌دی‌اف خوانسار شوش

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز شنبه ششم مرداد، گروهی از کارگران شرکت ام‌دی‌اف (mdf) خوانسار شوش در مقابل ساختمان فرمانداری کرخه دست به تجمع اعتراضی زدند.

براساس این گزارش، کارگران در اعتراض به قطعی برق و بیکاری ناشی از آن دست به تجمع زده‌اند.

تجمع اعتراضی کارگران فولاد شادگان

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز شنبه ششم مردادماه، شماری از کارگران فولاد شادگان در اعتراض به اخراج خود و همکارانشان دست به تجمع اعتراضی زدند.

خبرگزاری صدا و سیما روز گذشته با انتشار گزارشی مدعی شد که اخراج این کارگران صحت ندارد، با اینحال ده ها تن از کارگران فولاد شادگان طی روز جاری در اعتراض به این موضوع دست به تجمع زدند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.