سه تجمع اعتراضی برگزار شد/ اعتصاب کارگران در یک واحد صنفی

سه شنبه, 23ام مرداد, 1403
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – روز جاری، شماری از کارگران ارکان ثالث شاغل در شرکت های پیمانکاری مجتمع گاز پارس جنوبی در عسلویه و جمعی از پرستاران در شهرهای اراک و اسلام آباد غرب با برگزاری تجمعات اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند. از سوی دیگر روز گذشته گروهی از کارکنان پیمانکاری شرکت عمران سازان چابهار که در اعتراض به معوقات مزدی خود دست به تجمع زده بودند، کماکان در اعتصاب بسر میبرند.

به گزارش هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز سه‌ شنبه بیست و سوم مرداد ۱۴۰۳، جمعی از کارگران ارکان ثالث و پشتیبانی شرکت های پیمانکاری شاغل در پالایشگاه های سوم، پنجم، هفتم، نهم، دهم و دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی در عسلویه دست به تجمع زدند.

حذف شرکت های پیمانکاری، داشتن حق تجمع و اعتراض و نیز بازگشت به کار کارگران اخراج شده از جمله مطالبات این کارگران است.

تجمعات اعتراضی پرستاران در شهرهای مختلف

به گزارش شورای بازنشستگان ایران، امروز سه شنبه بیست و سوم مرداد ماه، شماری از پرستاران شاغل در بیمارستان ولیعصر اراک و بیمارستان امام خمینی اسلام آباد غرب، از فعالیت های روزانه خود امتناع کردند و در محل کارشان دست به تجمع زدند.

اصلاح تعرفه‌ گذاری، حذف اضافه‌ کار اجباری و افزایش حق‌ الزحمه‌ مربوط به اضافه‌ کاری، از جمله مطالبات پرستاران معترض است.

 

تجمع کارکنان پیمانکاری شرکت عمران سازان چابهار

به گزارش رسانک، روز دوشنبه بیست و دوم مرداد ۱۴۰۳، شماری از کارکنان پیمانکاری شرکت عمران سازان چابهار در اعتراض به عدم دریافت پنج ماه دستمزدشان در محل کار خود دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، این کارکنان در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان از انجام فعالیت های روزانه خود امتناع کرده و کماکان در اعتصاب بسر میبرند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.