چهار تجمع اعتراضی برگزار شد

پنجشنبه, 25ام مرداد, 1403
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز پنجشنبه، جمعی از پرستاران در اقلید، گروهی از متقاضیان مسکن ملی در شهرکرد، جمعی از مالباختگان شرکت رضایت خودرو طراوت نوین در تاکستان و شماری از کارکنان شرکت آب و فاضلاب در اندیمشک با برگزاری تجمعات اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اتحادیه آزاد کارگران، امروز پنجشنبه بیست و پنجم مردادماه، جمعی از پرستاران شاغل در مرکز بیماری های خاص “امام موسی کاظم” واقع در خیابان ولیعصر اقلید، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالبات خود، در محوطه این بیمارستان تجمع کردند.

اصلاح تعرفه‌ گذاری، حذف اضافه‌ کار اجباری و افزایش حق‌ الزحمه‌ مربوط به اضافه‌ کاری، از جمله مطالبات پرستاران معترض است.

تجمع اعتراضی متقاضیان مسکن ملی در شهرکرد

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز جاری، گروهی از متقاضیان مسکن ملی با برگزاری تجمع اعتراضی مقابل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی در شهرکرد، خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

تجمع این شهروندان در اعتراض به “عدم تحویل واحد ها بعد گذشت ۵ سال، عدم قیمت گذاری منصفانه و تعطیلی پروژها یا پیشرفت خیلی کم در ساخت و ساز” صورت گرفته است.

تجمع اعتراضی مالباختگان شرکت رضایت خودرو طراوت نوین در تاکستان

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز پنجشنبه بیست و پنجم مردادماه، جمعی از مالباختگان شرکت رضایت خودرو طراوت نوین در یکی از خیابان های تاکستان دست به تجمع زدند.

این افراد، علیرغم پرداخت وجه خودرو ثبت نامی به این شرکت، تاکنون موفق به دریافت خودرو و یا پس گرفتن مبالغ پرداختی خود نشده اند.

 

تجمع اعتراضی کارکنان شرکت آب و فاضلاب اندیمشک

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز پنجشنبه، شماری از کارکنان شرکت آب و فاضلاب اندیمشک در اعتراض به عدم دریافت مطالبات مزدی خود، مقابل ساختمان این اداره تجمع کردند.

این کارگران خواستار پرداخت حقوق معوقه خود هستند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.