سه تجمع اعتراضی برگزار شد

جمعه, 26ام مرداد, 1403
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز جمعه، تعدادی از کارکنان شرکت نفت فلات قاره شاغل در مناطق عملیاتی سیری و لاوان، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در محل کار خود دست به تجمع زدند. از سوی دیگر روز گذشته گروهی از کارکنان شاغل در پتروشیمی نگین مکران چابهار که در اعتراض به معوقات مزدی خود دست به تجمع زده و کماکان در اعتصاب بسر میبرند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز جمعه بیست و ششم مرداد ۱۴۰۳، جمعی از کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران دست به تجمع زدند.

این تجمع اعتراضی در محل کار این کارکنان در منطقه نفتی سیری صورت گرفته است.

“اصلاح کف‌ حقوق، حذف محدودیت و پرداخت کامل حق سنوات بازنشستگی، اجرای کامل ماده ۱۰، پرداخت بک-پی ماده ۱۰، مرجوع نمودن مالیات های اخذ شده طبق قوانین موجود و عدم ادغام صندوق بازنشستگی نفت با سایر صندوق های ورشکسته”، از جمله مطالبات این کارگران معترض به شمار می آید.

تجمع اعتراضی کارکنان شرکت نفت فلات قاره در لاوان

به گزارش هرانا، امروز جمعه بیست و ششم مرداد ۱۴۰۳، جمعی از کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران دست به تجمع زدند.

این تجمع در محل کار این کارکنان در منطقه نفتی لاوان صورت گرفته است.

“حذف مدیران نالایق، اصلاح نظام حقوق و دستمزد، حذف محدودیت حق‌ سنوات بازنشستگی، اجرای کامل ماده ۱۰، پرداخت بک-پی ماده ۱۰، عدم تفکیک مشاغل در مناطق عملیاتی و استرداد مازاد مالیات کسر شده” از جمله مطالبات این کارگران به شمار می آید.

تجمع و اعتصاب نیروهای پتروشیمی نگین مکران چابهار

به گزارش رسانک، روز پنجشنبه بیست و پنجم مرداد ۱۴۰۳، جمعی از کارکنان شاغل در پتروشیمی نگین مکران چابهار در اعتراض به عدم پرداخت سه ماهه دستمزدشان، در محل کار خود دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، این کارکنان در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان از انجام فعالیت های روزانه خود امتناع کرده و کماکان در اعتصاب بسر میبرند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.