ادعای رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح؛ ضارب آرزو بدری در بازداشت است

شنبه, 27ام مرداد, 1403
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مدعی شد که ضارب آرزو بدری، زنی که به دلایل مرتبط با حجاب اجباری هدف تیراندازی پلیس قرار گرفت، با قرار بازداشت موقت در زندان بسر میبرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور از بازداشت ضارب آرزو بدری خبر داد.

بر اساس این گزارش، احمدرضا پورخاقان مدعی شد: “حسب اعلام دادستان نظامی مازندران ضارب خانم آرزو بدری با قرار بازداشت موقت در زندان بسر می برد. خاطرنشان می‌ سازد سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در کمال بی طرفی به جرائم افراد خاطی رسیدگی می‌ نماید.”

از سوی دیگر بی بی سی فارسی، اعلام کرده که خانواده خانم بدری برای اعتراف اجباری تحت فشار قرار دارند تا وخامت حال وی را تکذیب کنند و بگویند که شلیک به خودروی او ارتباطی با حجاب اجباری ندارد.

آرزو بدری، زن سی و یک ساله‌ چندی پیش به دلایل مرتبط با حجاب اجباری هدف گلوله ماموران در شهر نور قرار گرفت و دچار آسیب جدی نخاع و ریه شد.

در اطلاعیه نیروی انتظامی در رابطه با این واقعه ادعا شده بود که وی، پس از هشدار پلیس برای توقف خودرو «اقدام به فرار کرده» و نهایتا خودروی وی توسط عوامل پلیس متوقف شده است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.