حکومت اسرائیل از نسل کشی اش در نوار غزه تا تحریک ها و بحران سازی هایش برای جنگ با ایران

دوشنبه, 29ام مرداد, 1403
اندازه قلم متن

 

از دید من، حکومت جنایتکار اسرائیل با تحریکِ استبداد ولایت مطلقه فقیه به جنگ، اهداف زیر را دنبال می کند:

۱- گرفتن سلاح های بیشتر از دولت آمریکا،

۲- وارد کردن حکومت آمریکا، قبل از انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا در بحران سازی جدید اش با رژیم ولایت فقیه، چرا؟ زیرا، احتمال شکست دونالد ترامپ را می بیند و می ترسد که نامزد دمکرات‌ ها در جنایاتش به اندازه ترامپ از او حمایت نکند،

۳- به فراموشی سپردن نسل کشی و جنایات جنگی اش در نوار غزه، جنایاتش در سوریه، در لبنان و در ایران، و خصوصاً به فراموشی سپردن محاکمه و بررسی اتهام های بنیامین نتانیاهو و وزیر دفاعش بعنوان جنایتکاران جنگی در دیوان بین‌ المللی دادگستری لاهه.

اما موفقیت حکومت فعلی اسرائیل برای دستیابی به اهداف فوق، نیاز به علی خامنه ای و دیگر مسئولان استبداد ولایت مطلقه فقیه دارد.

چگونه؟

حکومت فعلی اسرائیل نیاز دارد، علی خامنه ای و مسئولان استبداد ولایت مطلقه فقیه به بهانۀ “انتقام گیر” ی نسبت به ترورهای حکومت اسرائیل در ایران، جنگ با اسرائیل را موضوع روز کنند.

با وجود بیان شفاف علی (ع) حاکی از: در انتقام نگرفتن لذتی است که در انتقامگیری نیست، و با وجود بر اینکه یک حکومت ملی لازم است قبل از هر عملی، اهداف حکومت اسرائیل برای ترورهایش را بررسی و تجزیه و تحلیل کند تا بتواند تشخیص دهد چگونه و چه اندازه عمل کند تا هم، ترورها محکوم شوند و هم، در دام دشمن نیافتد، علی خامنه ای حکومت اسرائیل را متقابلاً تهدید می کند و خط و نشان می کشد.


چرا رژیم ولایت فقیه و عمود خیمۀ آن علی خامنه ای که نماد پلیدترین نوع استبداد یعنی استبداد دینی و مرامی هستند، به نیاز حکومت اسرائیل به بستن مدار خشونت و موضوع روزمره ساختن جنگ، پاسخ مثبت می دهند؟ زیرا، هم استبداد ولایت مطلقه فقیه برای بقایش و برای جلوگیری از جنبش‌ های مردمی علیه استبدادش نیاز به نا امن بودن مرزهای کشور دارد، و هم حکومت جنایتکار اسرائیل برای پوشاندن جنایاتش و جلوگیری از محکوم شدن مسئولانش در دیوان بین المللی دادگستری لاهه نیاز به گسترش و تداوم درگیری ها و جنگ ها در منطقه دارد.

برای این ظالمان، جنگ همیشه حتی به قیمت نابودی هزاران بیگناه، نعمت بود و هست.

در آخر، عمل گروگانگیری، و ترور را از طرف هر شخص و گروه و حکومت، محکوم کردم و می کنم. چرا؟ زیرا، همۀ انسان ها منزلت و حقوق، و از جمله حق حیات پایمال نکردنی دارند،

برای من اشخاص و  سازمان ها و حکومت‌ هایی که خود قاضی و دادستان می شوند و بدون پذیرش هیچ حقوقی، حکم محکومیت برای اشخاصی می تراشند، استبداد طلب اند و بویی از انسانیت نبرده اند.

شاد باشید.
حمید رفیع

۱۴۰۳.۰۵.۲۹

 

 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.