صابر ابر، بازیگر سینما: جان من و خانواده‌ام در خطر است

جمعه, 2ام شهریور, 1403
اندازه قلم متن

صابر ابر، بازیگر شناخته شده سینمای ایران با انتشار مطلبی از تهدید جانی خود و اطرافیانش توسط فردی دارای محکومیت‌های قضایی خبر داده و برای مقابله با این شخص تقاضای کمک و همراهی کرده است.

آقای ابر، روز جمعه دوم شهریور ۱۴۰۳ در توضیح این تهدید در اینستاگرام خود نوشته است: «امنیت شخصی زندگی من و اطرافیانم با حضور یک مزاحم ( ب . ب ) طی چندسال اخیر دستخوش ناامنی شده که در طی ماه‌های اخیر و روزهای اخیر باتوجه به تعدد محکومیت‌های کیفری صادره از قوه‌قضاییه علیه ایشان به اوج خود رسیده است.»

صابر ابر از جمله اقدامات این فرد علیه خود را «حمله به قصد ضرب و جرح، تهدید به اسید‌پاشی، تهدید به ربودن و در گونی بردن و اقدام به آدم ربایی، اجیر کردن خفت‌گیر و زورگیر و نشر اکاذیب در فضای مجازی» اعلام کرده است.

این بازیگر سینمای ایران بر حق «امنیت» برای همه شهروندان تاکید کرده و نوشته : «برای من تنها حفظ امنیت شخصی‌ام نه به عنوان بازیگر بلکه تنها به عنوان یک شهروند مهم است و چون میدانم که افراد دیگری نیز در سالهای گذشته درگیر مزاحمت‌های این شخص بوده‌اند.»

آقای ابر در یادداشت خود همچنین نوشته « در صورتی که هر اتفاق و تهدیدی در زندگی شخصی من از جانب هر شخصی در حال حاضر به وجود بیاید مسبب آن تنها یک نفر است که وکلا و اطرافیانم به خوبی او را میشناسند.»

صابر ابر در پایان گفته در صورت اخذ اجازه از مراجع قضایی، آراء محکومیت، عکس و هویت فرد تهدید کننده علیه خود را منتشر خواهد کرد.

صابر ابَر، بازیگر سینما و تئاتر ایران متولد سال ۱۳۶۸ است. وی به خاطر بازی در فیلم درباره الی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر و به خاطر بازی در فیلم دایره‌زنگی نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر شد.

وی برای بازی در فیلم سینمایی «گس» نیز جایزه بهترین بازیگر نوظهور از جشنواره فیلم رم را از آن خود کرد.

ناامنی گسترده در ایران که خود را به شکل قتل، تهدید و سرقت‌های مسلحانه نشان می‌دهد در سال‌های گذشته دامان بسیاری از بازیگران سینما و هنرمندان ایرانی را گرفته است.

در آبان ماه سال گذشته، مونا فرجاد، بازیگر سینما و تلویزیون ایران از حمله یک دزد با قمه به او و همراهانش خبر داده بود.

در مهرماه سال گذشته نیز داریوش مهرجویی کارگردان مطرح سینمای ایران و همسرش وحیده محمدی‌فر، فیلمنامه‌نویس در ویلای‌شان در کرج به طرز فجیعی به قتل رسیدند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها: ,

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.