شهرستان لنده؛ مصدومیت دو مامور منابع طبیعی در پی درگیری با قاچاقچیان چوب

جمعه, 9ام شهریور, 1403
اندازه قلم متن

 

خبرگزاری هرانا – دو مامور منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه کوه بجک حاتم از توابع بخش مرکزی لنده، توسط قاچاقچیان چوب با استفاده از سلاح سرد مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و از نواحی فک و آرنج مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، دو مامور منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد توسط متخلفان محیط زیستی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: در درگیری نیروهای منابع طبیعی و سودجویان قاچاق چوب، یکی از حافظان طبیعت از ناحیه فک و دیگری از ناحیه آرنج مصدوم شدند.

وحید تهمورثی با اشاره به اینکه ضرب و شتم این ماموران با اسلحله سرد شامل چوب و چماق انجام شده است، تاکید کرد: مصدومان این حادثه هم اکنون در مرکز درمانی لنده در حال مداوا هستند.

وی تصریح کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان این اقدام از سوی نیروی انتظامی این شهرستان در دستور کار است.

تهمورثی همچنین از حمله مسلحانه به نیروهای منابع طبیعی در منطقه دارشاهی از توابع شهرستان دنا خبر داد.

به گفته وی: در این اقدام یکی از سه خودروی گشت یگان حفاظت هدف گلوله اسلحه گرم قرار گرفت. پس از آسیب دیدگی خودروی حامل نیروهای حافظ طبیعت، خاطیان از صحنه متواری شدند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از متهمان حمله به نیروهای یگان حفاظت در شهرستان دنا شناسایی و تلاش برای دستگیری و شناسایی همه عوامل این اقدام ادامه دارد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.