تشکیل پرونده قضایی برای هادی کسایی‌زاده، روزنامه‌نگار

جمعه, 30ام شهریور, 1403
اندازه قلم متن

ایران وایر

خبرگزاری هرانا، روز جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ از تشکیل پرونده‌ای تازه برای هادی کسایی زاده، روزنامه‌نگار و مدیر مسئول نشریه «میدان آزادی» خبر داده است.

هرانا به نقل از یک منبع مطلع نوشته علیه آقای کسایی‌زاده به دلیل انتشار مطالبی درباره انتقاد از امام‌جمعه تهران و فساد مالی چای دبش، با اتهام نشر اکاذیب، پرونده قضایی در دادسرا تشکیل شده است.

هادی کسایی زاده، پیش‌تر در اواسط اردیبهشت ماه امسال  نیز به دادسرای اوین احضار و تفهیم اتهام شد. بر اساس گزارش‌ها، احضار و پرونده‌سازی برای این روزنامه‌نگار به‌دلیل «انتشار مطالبی در خصوص جزئیات کشته شدن نیکا شاکرمی» از سوی وی صورت گرفته بود.

این روزنامه‌نگار در ۳۱ خردادماه سال جاری بازداشت و نهایتا یکم تیرماه، با احذ تعهد از یکی از داشتگاه‌های امنیتی تهران آزاد شد.

هادی کسایی زاده در هفته‌های گذشته و به دنبال شکل گیری موجی از «افغان ستیزی» در ایران با انتشار پیام های در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس به این موج دامن زده و حضور مهاجران افغانستانی را «بزرگترین تهدید علیه امنیت ملی ایران» خوانده است.

مدیر مسوول نشریه میدان آزادی همچنین در مطلبی، جمعیت خیریه امام علی را هدف قرار داده و این نهاد مدنی منحل شده توسط حکومت ایران  را متهم به «تمسخر اهل بیت» و «توهین به سردار سلیمانی» کرده بود.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.