۵ تجمع اعتراضی برگزار شد

جمعه, 6ام مهر, 1403
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز جمعه، گروهی از کارکنان شرکت نفت فلات قاره شاغل در مناطق عملیاتی بهرگان، سیری، سکوی نفتی نصر و کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب با برگزاری تجمعات اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند. همچنین جمعی از شهروندان زاهدان در آستانه دومین سالگرد “جمعه خونین زاهدان” دست به تجمع و راهپیمایی اعتراضی زدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳، جمعی از شهروندان زاهدان با سر دادن شعارهای اعتراضی دست به تجمع زدند.

امروز جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳، در آستانه دومین سالگرد “جمعه خونین زاهدان” جمعی از شهروندان زاهدان در اعتراض به قتل عام حدود یکصد شهروند بلوچ از جمله دستکم ۱۵ کودک توسط نیروهای انتظامی-امنیتی با سر دادن شعارهای اعتراضی دست به تجمع و راهپیمایی در خیابان های این شهر زدند.

تجمع کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه نفتی سیری

به گزارش هرانا، جمعی از کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالبات خود دست به تجمع زدند.

این تجمع اعتراضی در محل کار این کارکنان در منطقه نفتی سیری صورت گرفته است.

اصلاح کف‌ حقوق، حذف محدودیت و پرداخت کامل حق سنوات بازنشستگی، اجرای کامل ماده ۱۰، پرداخت بک-پی ماده ۱۰، مرجوع نمودن مالیات های اخذ شده طبق قوانین موجود و عدم ادغام صندوق بازنشستگی نفت با سایر صندوق های ورشکسته، از جمله مطالبات این کارگران معترض است.

تجمع کارکنان شرکت نفت فلات قاره در بهرگان

به گزارش هرانا، روز جاری، گروهی از کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران با برگزاری تجمع اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

تجمع این کارکنان در محل کار خود در منطقه نفتی بهرگان صورت گرفته است.

حذف سقف‌حقوق، پرداخت معوقات، حذف محدودیت حق‌سنوات بازنشستگی و عدم تفکیک مشاغل در مناطق عملیاتی از جمله مطالبات این کارگران به شمار می آید.

تجمع اعتراضی کارکنان شرکت صنعت نفت در سکوی نفتی نصر

به گزارش هرانا، امروز جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳، جمعی از کارکنان شرکت صنعت نفت شاغل در سکوی عملیاتی نصر واقع در منطقه سیری، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان دست به تجمع زدند.

اصلاح نظام حقوق و دستمزد، حذف سقف‌حقوق و پرداخت کامل حقوق ها از جمله مطالبات این کارگران معترض به شمار می آید.

تجمع اعتراضی کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب

به گزارش هرانا، روز جاری، شماری از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان دست به تجمع زدند.

این تجمع در مقابل ساختمان اداری این شرکت در منطقه عملیاتی تنگ بیجار صورت گرفته است.

اصلاح کف‌ حقوق، اجرای کامل ماده ۱۰، پرداخت بک-پی ماده ۱۰ و مرجوع نمودن مالیات های اخذ شده از جمله خواسته های این کارگران به شمار می آید.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.