شکوه میرزادگی: آقایان ما هم از اجنه هستیم، ول مان کنید!

سه شنبه, 10ام مهر, 1403
اندازه قلم متن

شکوه میرزادگی

Shokouh_Mirzadegi-4.jpgپس از گفته‌های چند حجت الاسلام از یک سو و مطالبی در سایت سپاه پاسداران «تسنیم» از سویی دیگر (۱) به نظر می‌آید متفکرین حکومت اسلامی و سران امور نظامی و جنگی‌شان بالاخره به این نتیجه رسیده‌اند که اگر تا کنون زور لشگریانی که در کشورهای مختلف با پول مردم ایران صاحب توپ و تانگ و موشک شده‌اند به اسرائیل نرسیده، به دلیل قدرت نظامی اسرائیل نیست بلکه قدرت برگرفته از «اجنه» است.

ماجرای «این کار جن‌ها است!» این روزها در ایران بدبخت خرافات زده به جایی رسیده که از «رمان نویس» فکل کراواتی و «روشنفکر» فرنگ رفته تا آخوند و حجت الاسلام‌شان در حال ترساندن مردم ساده و نادان از جن‌اند. مردمی که حتی نمی‌دانند با تعاریفی که همین افراد دارند و «براساس تفسیرهای قران آیت‌های خودشان) جن موجودی بسیار عاقل و بالغ و منطقی ست. (۲)

در عین حال از آنجایی که این جماعت نیاکان ما را آتش پرست می‌دانسته‌اند. و در سال‌های گذشته هم ایرانیانی را به دلیل آتش پرستی یا شیطان پرستی به زندان انداخته‌اند به نظر می‌آید که خوشبختانه بیشتر ما ایرانی‌ها هم از ایل و تبار آتش پرست و جن و موجوداتی نازنین و عاقل و بالغ هستیم. فقط مشکل مان این است که گرفتار این جماعتی شده‌ایم که ۴۵ سال است ما را به جرم عقل و شعور به زنجیر ستم کشیده‌اند (۳)

شکوه میرزادگی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
۱- «جنگ رژیم اشغالگر رژیم صیهونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه، ابعاد گوناگونی دارد و وجدان‌های بسیاری را به درد آورده است اما شاید چیزی که خیلی‌ها ندانند این است که استفاده از قدرت شیاطین جنی یکی از راه‌هایی است که رژیم صهیونیستی همانند اسلاف خود که روی به جادوگری و استفاده از قدرت شیاطین آورده بودند، از آن بهره می‌‌برد.»
۲ ـ دارای عقل، علم، درک و تشخیص حق از باطل و قدرت منطق و استدلال است. (آیات مختلف سوره جن).
۳ ـ جن موجودی است که از شعله‌های آتش آفریده شده، برخلاف انسان که از خاک آفریده شده است. (آیت الله مکارم شیرازی)

از: گویا 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.