هانا نیومن: حکومت ایران عامل تنش و خشونت در منطقه است

جمعه, 13ام مهر, 1403
اندازه قلم متن

هانا نیومن، رئیس بخش امور ایران در پارلمان اروپا، عصر پنجشنبه ۱۲ مهر در نخستین سخنرانی خود در این سمت با اشاره به حملات موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل، عوامل دولتی و غیردولتی مرتبط با حکومت ایران را عامل تنش و اعمال خشونت در منطقه نامید.

این نماینده حزب سبز آلمان در پارلمان اروپا با جداکردن مردم ایران از حکومت این کشور گفت: همزمان با حمله جمهوری اسلامی به اسرائیل، بسیاری از مردم پیام صلح ارسال کردند و رفتار حکومت را مورد انتقاد قرار دادند.

او همچنین از حکومت ایران به عنوان یک حکومت سرکوبگر یاد کرد و تأکید کرد که با وجود آن که رژیم ایران مخالفان خود را سرکوب و اعدام و زنان را وادار به داشتن حجاب اجباری می‌کند اما مردم ایران همچنان به مبارزه علیه این حکومت ادامه می‌دهند.

خانم نیومن در بخش دیگری از سخنرانی خود به حضور افراد وابسته به حکومت ایران در اروپا اشاره کرد و گفت: حکومت ایران از برخی عوامل خود برای تهدید و آزار مخالفانش در خارج از کشور استفاده می‌کند و خانواده‌های آنان در ایران را شناسایی و آن‌ها را مورد آزار و شکنجه قرار می‌دهد.

هانا نیومن بار دیگر بر لزوم حمایت از مردم ایران تاکید کرد و گفت: ما همچون گذشته کنار مخالفان جمهوری اسلامی که برای یک ایران دموکرات و صلح‌آمیز تلاش می‌کنند، خواهیم‌ ایستاد.

وی از مخالفان حکومت ایران خواست که برسر یک میز بنشینند و بحث سازنده داشته باشند.

صدای آمریکا

از: ایران امروز 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.