بیانیه نهضت مقاومت ملی ایران: بیم ملت از سرایت آتش جنگ فراگیر در خاورمیانه به ایران و روضه‌خوانی علی خامنه‌ای

یکشنبه, 15ام مهر, 1403
اندازه قلم متن

 بیانیه نهضت مقاومت ملی ایران

بیم ملت از سرایت آتش جنگ فراگیر در خاورمیانه به ایران

و

روضه‌خوانی علی خامنه‌ای

هشتاد سال از سرنگونی رژیم نازی آدُلف هیتلر و پایان جنگ جهانی دوم، جنگ خانمان‌سوزی که باعث نابودی شش میلیون یهودی، بیش از بیست میلیون شهروند شوروی و هفده میلیون از افرادی که بنابر ایدئولوژی نازیسم جزو انسان‌های شایسته‌‌ی حق حیات نبودند؛ می‌گذرد.

در این مدت، بنابر شواهد تاریخی غیر قابل انکار، تاوان آن تباه‌کاری‌های علیه بشریت را در واقع ساکنین بومی و صلح‌دوست منطقه فلسطین ـ مسلمانان، و مسیحیان و یهودیان ـ می‌پردازند و شمار بزرگی از همان دولت‌هایی که جریان قتل‌عام میلیونی توسط نازی‌ها، که آنرا راه حل نهایی نام گذاشته بودند؛ ساکت نشستند؛ در حال حاضر نیز در قبال آدمکشی‌های غیر قابل توصیفِ مستمر در نوار غزه و سایر مناطق فلسطینی مهر سکوت بر دهان خویش نهاده‌اند.

تراژدی فلسطین و آواره شدن کودکان بی‌گناه و زنان و مردان بی‌پناه فلسطینی ریشه در وقایع دهه ۱۸۸۰ میلادی دارد و نه در ۷ اکتبر ۲۰۲۳.

واقعیت امر این است که، فلسطین در طی دهه‌های اخیر عرصه جنگ‌های نیابتی بین نیروهای نظامی دولتی و شبه‌نظامیِ خارجی شده و ساکنین آن از لحظه‌ای زندگی آسوده محرومند.

جمهوری اسلامی بنابر مُفاد قانون اساسیِ ملهم از نظریات بنیانگذارش روح‌الله خمینی، صدور انقلاب اسلامی را، نه فقط به کشورهای همجوار، بلکه به همه کشورهای دنیا در دستور کار قرار داده و از این‌طریق ثبات خاورمیانه را بهم زده است.

در حالیکه علی خامنه‌ای، این سرکرده بی‌خرد باند مافیایی رژیم آحوندی، که با حکم پرتاب موشک به کشور اسرائیل لحظه‌ای به سرنوشت ملت و میهن توجه نکرده و ایران را با خطر جدی جنگ مواجه ساخته‌ است، در غم و اندوه مرگ سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان اشک می‌ریزد؛ در نهایت بی‌‌خبری از اوضاع امروز جهان در باره الزام همبستگیِ مسلمانان از افغانستان تا یمن، از ایران تا غزه و لبنان لاف می‌زند؛ او از «ملت مسلمان»! حرف می‌زند و بی‌شرمانه و عمداً نام والای “ملت ایران” را بر زبان نمی‌آورد.

واقعیت تلخ گرفتاری میهن ما در دستانِ تا آرنج آلوده به خون پاک کودکان، نوجوانان و سایر اقشار جامعه‌ی عاصی از بیداد آخوندهای فاسد و مفتخور، و مبارزه ملت آزاده‌‌‌‌‌‌‌‌ی ایران در جهت نابودی جمهوری اسلامی، هیچ ایرانی میهن‌دوست و ملهم از چشمه فیاز هفت هزار ساله فرهنگ ایران را از مقابله جدی با هر نیروی مهاجم به وطن باز نمی دارد.

آقای بنیامین نتانیاهو نیز، باید از تاریخ آموخته باشد که کشور کورش بزرگ، همانطور که از پسِ حمله عرب، بر‌آمد، با دیگران نیز چنین خواهد کرد.

نهضت مقاومت ملی ایران با الهام از بنیانگذار و رهبر خود که چهل‌و پنج سال پیش در مورد خمینی و دار و دسته او گفته بود: “این‌ها مأموریت دارند ایران را به نابودی ببند ولی من می‌مانم که این‌کار نشود” اعلام می‌دارد که با تمام قوا به مبارزه‌‌‌ در جهت سرنگونیِ نظام سیاه جمهوری اسلامی و گذار جامعه بسوی دموکراسی ادامه خواهد داد.

ایران هرگز نخواهد مرد

یکشنبه، ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۶ اکتبر ۲۰۲۴

نهضت مقاومت ملی ایران

 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.