یک پسر نوجوان در تهران با انگیزه ناموسی به قتل رسید

شنبه, 5ام آبان, 1403
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – مردی در تهران با انگیزه ناموسی دوست ۱۶ ساله خود را به دلیل ایجاد مزاحمت برای خواهرش به قتل رساند. تحقیقات جهت روشن شدن زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از برنا، یک پسر نوجوان در تهران با انگیزه ناموسی به قتل رسید.

در این گزارش آمده است: پسری ۱۶ ساله با نام سهراب در تهران که پدرش اعتیاد داشت و مادرش با مردی دیگر ازدواج کرده بود به دلیل مخالفت همسر دوم مادرش در جهت زندگی سهراب با آنها، وی از خانه طرد شد.

سهراب که در خیابان و پارک ها زندگی میکرد پس از مدتی با پسری با نام وحید آشنا شد. وحید هم که طعم بی پناهی و فقر را چشیده بود از دوستش سهراب خواست که به خانه آنها بیاید و با مادر و خواهرش با هم زندگی کنند.

پس از چندی وحید متوجه شد که سهراب قصد ارتباط با خواهرش را دارد و از این موضوع ناراحت شد. وی تصمیم گرفت با سهراب صحبت کند. یک روز که آنها به خارج از شهر رفته بودند وحید از سهراب خواست تا دست از این کار بردارد ولی در کمال تعجب سهراب نه تنها اشتباه خود را نپذیرفت بلکه خواهر و مادر وحید را نیز تهدید به آزار کرد.

در این گزارش آمده است، نهایتا وحید که از صحبت های سهراب ناراحت شده بود وی را از بالای تپه ای به پایین پرتاب کرد و او را به قتل رساند. تحقیقات جهت روشن شدن زوایای پنهان این پرونده توسط ماموران اداره دهم پلیس آگاهی ادامه دارد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.