جمهوری اسلامی قتلگاه انسان: اعدام حداقل ۳ زندانی از جمله یک زن در زندان مرکزی زاهدان

شنبه, 1ام شهریور, 1393
اندازه قلم متن

edam27

بنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » صبح امروز حداقل ۳ زندانی در زندان مرکزی زاهدان به دار آویخته شدند یک زن زندانی در میان اعدام شدگان امروز می باشد.

روز شنبه اول شهریور ماه ۳ زندانی از بند زنان وبند ۷ در محوطه زندان مرکزی زاهدان به دار آویخته شدند.این ۳ زندانی روز پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه به سلولهای انفرادی بند قرنطینه منتقل شدند و از آن زمان تا به امروز در انتظار مرگ به سر بردند .همزمان با انتقال آنها به سلولهای انفرادی تمامی ارتباطات زندان با بیرون قطع گردید .
اسامی تعدادی از زندانیانی که صبح امروز در زندان مرکزی زاهدان به دار آویخته شدند به قرار زیر می باشد:

۱ـ علی رضا شه بخش از بند ۷ زندان مرکزی زاهدان همراه با یک زن زندانی از بند زنان که گفته می شود از بستگان وی می باشد.

۲ـ نورالله براهویی از بند ۷ زندان مرکزی زاهدان

سیاست اعدام و سرکوب خونین مردم ایران توسط آخوند علی خامنه ای، جنایتکار علیه بشریت و جنایتکار جنگی که در بین مردم ایران به عنوان ضحاک ایران معروف است گرفته می شود. این سیاست توسط آخوند صادق لاریجانی از جنایتکاران علیه بشریت و منصوب آخوند خامنه ای در قوه قضاییه که مردم ایران به او لقب میر غضب داده اند مورد تایید قرار گرفته و دستور اجرای آن را صادر می کند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، اعدام های جمعی امروز را در زندان مرکزی زاهدان به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر خواستار پایان دادن به سکوت نسبت به اعدام های مستمر و لاینقطع در ایران است وانتقال پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای که رهبری جنایت علیه بشریت در ایران و منطقه را به عهده دارد به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
اول شهریور ۹۳ برابر با ۲۳ اوت ۲۰۱۴


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.