جمهوری اسلامی قتلگاه انسان است: اعدام یک زن و چهار مرد در کرمان و پنج تن در بندرعباس

چهارشنبه, 5ام شهریور, 1393
اندازه قلم متن

edam zan va mard

اعدام چهار مرد و یک زن در زندان شهاب کرمان

سحرگاه روز جاری چهار مرد و یک زن در محوطه زندان شهاب کرمان به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر از طریق چوبه دار اعدام شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، سحرگاه روز سه‌شنبه ۴ شهریور ماه ۴ مرد و ۱ زن به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر در محوطه زندان شهاب کرمان از طریق چوبه دار اعدام شدند.

اسامی چهار مردی که روز سه‌شنبه به پای چوبه دار رفتند عبارت بود از؛ حسین شهریاری، عباس پوریزدان پناه، حمید میر و محمد حسینی.
نام زنی که به پای چوبه دار رفت تا لحظه تنظیم این خبر بدست نیامده است.

گفتنی است اعدام فوق تا لحظه تنظیم این خبر از سوی رسانه‌های رسمی ایران اعلان نشده است.

*****

اعدام جمعی و قرون وسطایی ۵ زندانی در زندان مرکزی بندرعباس

بنا به گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» اعدام جمعی و ضد بشری ۵ زندانی در زندان مرکزی بندرعباس

صبح سه شنبه ۴ شهریور ماه ۵ زندانی در زندان مرکزی بندرعباس به دار آویخته شدند . این ۵ زندانی از روز گذشته به سلولهای انفرادی جهت اجرای حکم ضد بشری اعدام منتقل شدند. اسامی ۲ نفر از اعدام شدگان به قرار زیر می باشد :

۱ـ ادریس حسین زاده ۴۱ ساله وی ۴ سال در زندان مرکزی بندرعباس زندانی بود.
۲ـ سجاد عزت آبادی ۲۶ ساله وی نیز به مدت ۳ سال و نیم در زندان مرکزی بندرعباس زندانی بود.

سیاست اعدام و سرکوب خونین مردم ایران توسط آخوند علی خامنه ای، جنایتکار علیه بشریت گرفته می شود. این سیاست توسط آخوند صادق لاریجانی منصوب آخوند خامنه ای در قوه قضاییه مورد تایید قرار گرفته و دستور اجرای آن را صادر می کند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، اعدام های جمعی امروز در زندان مرکزی بندرعباس را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر خواستار پایان دادن به سکوت نسبت به اعدام های مستمر و لاینقطع در ایران وانتقال پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای که رهبری جنایت علیه بشریت در ایران و منطقه را به عهده دارد به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۴ شهریور ۹۳ برابر با ۲۶ اوت ۲۰۱۴

******

انتقال یک زندانی به سلول انفرادی جهت اجرای حکم اعدام

یک زندانی متهم به قتل در زندان مرکزی زاهدان جهت اجرای حکم اعدام از روز یک‌شنبه به سلول انفرادی منتقل شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، یک‌شنبه ۲ شهریور ماه یک زندان متهم به قتل عمد در زندان مرکزی زاهدان بنام «مراد شیبک» جهت اجرای حکم به سلول انفرادی قرنطینه زندان مزبور منتقل شده است.

این زندان اهل زابل که از چهار سال پیش در زندان بسر می‌برد از بند ۳ زندان مرکزی زاهدان به سلول انفرادی منتقل شده و به گفته همبندیانش طی روزهای آینده در صورتی که شکات پرونده‌اش رضایت ندهند حکم اعدام در موردش اجرا می‌شود.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.