جمهوری اسلامی قتلگاه انسان: اعدام حداقل ۴ زندانی در زندان قزل حصار کرج و یک نفر در زاهدان

سه شنبه, 11ام شهریور, 1393
اندازه قلم متن

edam

اعدام حداقل ۴ زندانی در زندان قزل حصار کرج

بنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» روز گذشته حداقل ۴ زندانی در زندان قزل حصار کرج به دار آویخته شدند.

روز دوشنبه ۱۰ شهریور ماه حداقل ۴ زندانی از سالنهای ۱،۲ و ۳ واحد ۲ زندان قزل حصار کرج در یک اعدام جمعی و قرون وسطایی به دار آویخته شدند. سنین زندانیان اعدام شده بین ۳۰ و ۴۴ سال می باشد که بیش از ۲ سال در واحد ۲ زندان قزل حصار زندانی بودند.

اسامی تعدای از زندانیان که صبح روز گذشته به دار آویخته شدند به قرار زیر می باشد:
۱ـ حسین عالمیان ۳۰ ساله که ۲ سال و نیم در سالن ۳ واحد ۲ زندان قزل حصار کرج زندانی بود
۲ـ علی شاهوردی لو ۳۲ ساله وی ۲۸ ماه در سالن ۲ واحد ۲ زندان قزل حصار کرج زندانی بود
۳ـ علی حمیدی ۴۴ ساله ، ۲۸ ماه در سالن ۲ واحد۲ زندان قزل حصار کرج زندانی بود
و یک زندانی از سالن ۱ واحد ۲ زندان قزل حصار کرج جزو اعدام شدگان می باشد.

روز یکشنبه ۹ شهریورماه زندانبانان ولی فقیه آخوند علی خامنه ای معروف به ضحاک ماردوش در بین مردم ایران، این ۴ زندانی را ساعت ۰۶:۰۰ هنگامی که سایر همبندیانشان در خواب بودند تحت عنوان اینکه می خواهند آنها را به دادگاه ببرند از بند خارج وبه سلولهای انفرادی منتقل نمودند و تا لحظه اعدام همبندیان آنها از قصد اعدام آنها بی خبر بودند .

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، اعدام جمعی حداقل ۴ زندانی در زندان قزل حصار کرج را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۰ شهریورماه۱۳۹۳ برابر با۱ سپتامبر۲۰۱۴

*****

اعدام حداقل یک زندانی در زندان مرکزی زاهدان

بنا به گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » اعدام حداقل یک زندانی در زندان مرکزی زاهدان .

روز دوشنبه ۱۰ شهریور ماه حداقل یک زندانی از بند ۳ زندان مرکزی زاهدان به دار آویخته شد . این زندانی با نام بندانی ۳۰ سال سن داشت وی اهل شهرستان ایذه در استان خوزستان بود و به مدت ۷ سال در زندان مرکزی زاهدان زندانی بود.

این زندانی که به عنوان کارگر در منطقه چابهار کار می کرد به اتهام قتل بازداشت شده بود اما به دلیل فقر قادر به گرفتن وکیل و دفاع ازخود در دادگاه نبود.این زندانی روز یکشنبه ۹ شهریور ماه جهت اجرای حکم اعدام به بند قرنطینه زندان زاهدان منتقل شده بود.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران اعدام این زندانی را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۱ شهریورماه۱۳۹۳ برابر با۲ سپتامبر۲۰۱۴


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.